تور هلند ارزان: جشنواره گل کوکنهف هلند، سال جاری به صورت آنلاین برگزار می گردد

به گزارش آسمان فارس، کشور هلند، هر سال میزبان فستیوال بی نظیر گل های لاله در ماه مارس تا مه، است، اما سال 2020 با آغاز فاجعه ویروس کرونا، این فستیوال را مانند هزاران رویداد دیگر در دنیا کنسل کرد. اما ناامید نشوید، چون می توانید با یک تور مجازی آنلاین، به میان شگفتی این گل های زیبا بروید.

تور هلند ارزان: جشنواره گل کوکنهف هلند، سال جاری به صورت آنلاین برگزار می گردد

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

در این زمان از سال، کشور هلند معمولا با لاله های زیبا فرش می شود که میلیون ها دنیاگرد را به سمت خود جلب می نمایند. اگرچه سال جاری، پس از بسته شدن اماکن عمومی به وسیله دولت این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کووید 19، آن ها را فقط می توان به صورت آنلاین دیدن کرد.

بسته شدن اماکن عمومی به این معنا است که نمایشگاه مشهور گل کوکنهف، سال جاری برگزار نمی شود. این اتفاق برای بسیاری از دنیاگردانی که برای رفتن به این رویداد، برنامه ریزی نموده بودند، بسی ناراحت نماینده و تاسف بار است. این فستیوال، هر سال در باغ گل 32 هکتاری کوکنهف که قدمت آن به سال 1857 برمی شود و در شهر لیسی واقع شده است، برگزار می شود.

باغ گل کوکنهف، بزرگ ترین باغ گل پیاز در دنیا، بیش از هفت میلیون پیاز و حدود 800 گونه لاله را در خود پرورش می دهد. این باغ به مدت هشت هفته از ماه مارس تا مه (اوایل فروردین تا اواخر اردیبهشت) برای بازدید عموم باز می شود، زمانی که زمین های باغ و نمایشگاه خارق العاده لاله های رنگارنگ، نرگس های زرد و سنبل ها در حال شکوفایی هستند.

این فستیوال، در حال حاضر تصمیم گرفته است تا تور مجازی کوکنهف را راه اندازی کند. در این تور می توانید مجموعه ای از ویدئوها از بخش های مختلف این باغ را دیدن کنید و حسابی لذت ببرید.

باغبانی به نام اوون (Gardener Owen)، زیباترین سنبل های پارک را در یک ویدئو به شما نشان می دهد، در حالی که مدیرعامل بارت (Bart)، بازدیدنمایندگان را به مکان موردعلاقه خود در پارک می برد و باغبانی به نام دان (Daan)، باغ ساحلی، میل فارست (Mill Forest) و فواره را به شما نشان می دهد.

کوکنهف می گوید:

در ماه های قبل از آغاز فصل بهار، کوشش های زیادی برای ارائه یک تجربه زیبا و بی نظیر به بازدیدنمایندگان اجرا شده است. در حال حاضر، پارک به زیبایی شکوفه نموده است و در هفته های پیش رو، هر لحظه زیباتر خواهد شد. کوکنهف دوست دارد این فضای زیبا را با این شعار، به همگان نشان دهد، اگر مردم نمی توانند به کوکنهف بیایند، ما کوکنهف را به خانه های آن ها خواهیم برد.

شما می توانید به وب سایت باغ گل کوکهنف یا کانال یوتیوب آن ها برای کسب اطلاعات بیشتر، سر بزنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1885

به "تور هلند ارزان: جشنواره گل کوکنهف هلند، سال جاری به صورت آنلاین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: جشنواره گل کوکنهف هلند، سال جاری به صورت آنلاین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید