در فصل بهار به کدام کشورها سفر کنیم؟

به گزارش آسمان فارس، فصل بهار یکی از زیباترین و برترین فصول برای سفر رفتن است. در این فصل طبیعت تمامی زیبایی های خود را به ما نشان می دهد و پس از یک زمستان سرد تمامی افراد دوست دارند در مکانی زیبا و دلنشین چند روزی را به سرگرمی و استراحت بپردازند. اگر می خواهید با برترین و زیباترین کشورها در فصل بهار آشنا شوید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

در فصل بهار به کدام کشورها سفر کنیم؟

زیباترین کشورها در فصل بهار

ژاپن

یکی از زیباترین کشورها در فصل بهار کشور ژاپن است. در این فصل هر کجا که چشم بچرخانید شکوفه های گیلاس زیبا را می بینید. در این کشور جشنی در زمان شکوفه دادن درختان گیلاس برگزار می گردد که به آن جشن هانامی گفته می گردد. در زمان جشن هانامی شما می توانید از قدم زدن در زیر درختان گیلاس لذت ببرید و یا در رودخانه کیتاکامی قایق سواری کنید. در پارک تشوچی ده هزار درخت گیلاس وجود دارد که راهروی باریکی از شکوفه های گیلاس را ایجاد نموده اند که می توانید در آن جا قدم بزنید و از تماشا شکوفه های صورتی لذت ببرید. جشنواره بهاری دیگری نیز با نام جشنواره تاکایاما در فصل بهار در ژاپن و در کوه های هیدا برگزار می گردد که در زمان شکوفه دادن درخت های گیلاس رژه ای از فانوس های روشن قدیمی را برگزار می نمایند و جشن می گیرند. پارک های ملی و طبیعی شهرهای مختلف ژاپن نیز در فصل بهار مکان های مناسبی برای سرگرمی و گشت و گذار هستند که زیبایی بی نظیری دارند.

هلند

کشور اروپایی هلند یکی از زیباترین کشورها در فصل بهار می توانید به آن سفر کنید. این کشور که به سرزمین گل های لاله نیز معروف است در فصل بهار فستیوال های زیادی برگزار می نماید که در آن از گل معروف خود یعنی لاله تجلیل می نمایند. بزرگ ترین باغ گل دنیا پارک کوکن هوف یکی از مکان هایی است که در سفر به هلند حتما باید از آن تماشا کنید. از جمله رویدادهای مهمی که در فصل بهار در این کشور برگزار می گردد و شما می توانید در آن ها شرکت کنید می توان به بزرگداشت روز پادشاه 27یعنی آوریل اشاره نمود. در این زمان نیز بزرگ ترین مهمانی خیابانی دنیا در آمستردام برگزار می گردد و مردم با جشن و پایکوبی زادروز پادشاه خود را جشن می گیرند. جاذبه های گردشگری هلند

کلمبیا

هنگامی که برف های زمستانی آب می شوند و طبیعت بهاری در همه جا برقرار می گردد دنیاگرد ها و مردم محلی برای آغاز فعالیت های بهاری آماده می شوند. در امتداد رودخانه کلمبیا دره ای به طول 130 کیلومتر واقع شده است که در فصل بهار اطراف آن را گل های آفتابگردان زیادی می پوشاند و منظره ها زیبایی را خلق می نماید. سرگرمیاتی چون موتور سواری، کایت سواری، ماهیگیری و غیره در این مکان در فصل بهار انجام می گردد. از دیگر جاذبه های تماشای مهم کشور کلمبیا شهر بهار ابدی شهر مدلین است که تماشای های بسیار زیادی دارد. در این شهر زیبا شما می توانید از هوای ملایم و شکلات های داغ خوشمزه آن لذت ببرید و در سرگرمیات محلی آن ناحیه شرکت کنید.

مراکش

مراکش یکی از زیباترین کشورهای دنیا و یکی از مقاصد مهم گردشگری است. در فصل بهار به علت تنوعی از گونه های گل های رنگارنگ در دره های اطراف شهر منظره ها زیبایی پدید می آید و باران های بهاری نیز ممکن است شما را غافلگیر نمایند. این شهر زیبا مکان های تماشای بسیاری دارد که حتما باید از آن ها تماشا کنید. در فصل بهار فستیوال های متعددی نیز در این کشور برگزار می گردد که از جمله این مراسم می توان به فستیوال بین المللی جادو که مربوط به شعبده بازان است اشاره نمود.

پرو

یکی از زیباترین کشورهای امریکای جنوبی کشور پرو است که بخشی از رودخانه آمازون نیز از آن می گذرد. گشت و گذار در منظره ها تماشای این شهر و خیس شدن در زیر باران های بهاری تجربه ای به یاد ماندنی است که نباید از دست بدهید. اگر به زندگی بومیان این مکان علاقه دارید حتما زمانی را برای وقت گذراندن با بومیان این منطقه در نظر بگیرید و به کنار رودخانه بروید و با آن ها گپ بزنید. اگر به طبیعت علاقه دارید برای اقامت نیز می توانید از کلبه های جنگلی و درختی بهره ببرید و یا حتی شب را در بستر رودخانه در داخل یک قایق سپری کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1842

به "در فصل بهار به کدام کشورها سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فصل بهار به کدام کشورها سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید