تیموری: رئیس هیئت فوتبال نقشی در برگزاری انتخابات ندارد

به گزارش آسمان فارس، دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال نقشی در برگزاری انتخابات ندارد.

تیموری: رئیس هیئت فوتبال نقشی در برگزاری انتخابات ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عباس تیموری دبیر هیئت فوتبال استان تهران درباره ثبت نام افراد در انتخابات هیئت فوتبال گفت: تقریباً 19 نفر ثبت نام کردند. آقایان محمودی، سعید فتاحی، خلیلی، شیرازی، بدخشان، گودرزی، نکیسا، صالح و ایلیکا ثبت نام کرده اند.

وی در پاسخ به این سؤال که تأیید صلاحیت افراد چه زمانی مشخص می شود؟، گفت: بعد از اینکه کمیته سه نفره تشکیل شد، مدارک بررسی می شود و بعد از آن استعلام از مراجع ذیصلاح انجام خواهد شد. بعد از آن فدراسیون تاریخ پیشنهادی را به ما می دهند و ما بعد از آن زمان برگزاری انتخابات را اعلام می کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت وگو می کرد، در پاسخ به این سؤال که شیرازی با توجه به اینکه سرپرست هیئت فوتبال است می تواند در انتخابات کاندیدا شود، شرح داد: شیرازی الان رئیس هیئت فوتبال استان تهران است. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال نقشی در برگزاری انتخابات ندارد. انتخابات را دبیر مجمع و هیئت برگزار می کنند. این موضوع در اساسنامه عنوان شده است و ما از آن پیروی می کنیم. در تمام استان ها هم به همین سبک برگزار شده است. اگر در انجام این کار نقصی هم وجود داشته باشد، به دلیل ایرادات اساسنامه است و باید اساسانامه اصلاح شود.

تیموری در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود که بعد از اصلاح اساسنامه انتخابات برگزار شود، گفت: من با حرف شما موافقم، اما فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به هیئت فوتبال خواستار برگزاری انتخابات بود. امیدواریم که اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال در همین یکی دو ماه انجام شود و ما هم در همین دو ماهی که زمان برای تأیید صلاحیت کاندیداها داریم، با اساسنامه جدید انتخابات را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1086

به "تیموری: رئیس هیئت فوتبال نقشی در برگزاری انتخابات ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیموری: رئیس هیئت فوتبال نقشی در برگزاری انتخابات ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید