تمجید ویژه امری از دروازه بان تیمش قبل از داربی لندن

به گزارش آسمان فارس، سرمربی تیم فوتبال آرسنال در نشست خبری قبل از بازی با چلسی از دروازه بان خود تمجید کرد.

تمجید ویژه امری از دروازه بان تیمش قبل از داربی لندن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، تیم فوتبال آرسنال باید فردا شنبه در داربی لندن برابر چلسی قرار گیرد. این در حالی است که پتر چک دروازه بان آرسنال اخیراً خداحافظی خود را از فوتبال اعلام نموده است و قرار است در خاتمه فصل از فوتبال کنار برود.

اونای امری سرمربی آرسنال پیش از این دیدار درباره پتر چک گفت: اول از همه باید بگویم که چک یک انسان خیلی خوب است. او شخصیت بسیار خوبی دارد و درست است که 6 ماه است فقط او را از نزدیک می شناسنم ولی در همین مدت کم هم فهمیدم که او چه انسان بزرگی است. علاوه بر این او دروازه بان بزرگی هم است که توانسته قهرمانی ها و افتخارات زیادی به دست بیاورد و در زمره بهترین دروازه بان های دنیا است. باید مطمئن شویم که او در بهترین شرایط ممکن از تیم خداحافظی کند. اول به این چهار ماه فکر می کنیم که در بهترین شرایط چک بازنشسته گردد و بعد درباره بازگشت او به تیم به عنوان مربی تصمیم خواهیم گرفت.

او درباره بازی با چلسی در لیگ برتر که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد گفت: چلسی تیم خیلی خوبی است و زیر نظر ساری فوتبال خیلی خوبی بازی می نماید. مطمئن هستم که تیم بازی خیلی خوبی برابر چلسی انجام خواهد داد. این دیدار اهمیت خیلی زیادی برای دو تیم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد. چلسی تیمی است که در این فصل سیتی را توانست شکست دهد و از بازیکنان خوب زیادی در ترکیب خود بهره می برد و تمام کوشش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم.

مترجم: مهرداد میرزایی دبیر خبر: امیرداود کمالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 188

به "تمجید ویژه امری از دروازه بان تیمش قبل از داربی لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید ویژه امری از دروازه بان تیمش قبل از داربی لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید