تصاویر عجیب ؛ اولین واکنش به اهدای گاو زنده به قهرمان جام فوتسال رمضان ، حرکات گاو در سالن سرپوشیده را ببینید

به گزارش آسمان فارس، رئیس هیات فوتبال شهرستان بابل گفت: اهدای گاو به قهرمان فوتسال و انتقال حیوان زنده به سالن پسندیده نبود.

تصاویر عجیب ؛ اولین واکنش به اهدای گاو زنده به قهرمان جام فوتسال رمضان ، حرکات گاو در سالن سرپوشیده را ببینید

به گزارش خبرنگاران رئیس هیات فوتبال شهرستان بابل گفت: اهدای گوساله به قهرمان جام فوتسال در سالن سرپوشیده از روی ناآگاهی برگزار نمایندگان مسابقه بود.

در مسابقات فوتسال بابل به تیم قهرمان یک راس گوساله و به تیم دوم گوسفند اهدا شد، اهدای حیوان زنده در بعضی مسابقات مانند کشتی لوچو مرسوم است اما اینکه دام زنده را به سالن سرپوشیده منتقل و آن را به عنوان جایزه به تیم قهرمان بدهند کمی عجیب به نظر می رسد.

مهدی بادی کناری رئیس هیات فوتبال شهرستان بابل با بیان اینکه این مسابقات زیر نظر این هیات برگزار نشده است، گفت: مسابقات فوتسال همه ساله در ماه مبارک رمضان در سالن های مختلف شهرستان برگزار می گردد و بیشتر این مسابقات نیز به صورت محلی است.

او اضافه نمود: برگزار نمایندگان این مسابقات محلی باید مجوزی از اداره ورزش بگیرند اما چون بیشتر این مسابقات به صورت محلی برگزار می گردد، برگزار نمایندگان این مسابقات مجوزی دریافت نمی نمایند.

بادی کناری ادامه داد: هیات فوتبال شهرستان بابل در جام های فوتسال ماه مبارک رمضان، مجوز برگزاری این مسابقات را در 5 تا 6 سالن می دهند و با اعزام داور و نماینده این مسابقات را کنترل می نمایند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان بابل گفت: مسابقاتی که در آن حیوان زنده به قهرمان تیم اهدا شد مسابقه رسمی و زیر نظر این هیات نبود.

او اضافه نمود: در بعضی مسابقات مانند کشتی لوچو و حتی فوتبال چمنی حیوان زنده مثل گاو و گوسفند به قهرمان اهدا می گردد، اما اهدای گاو به قهرمان فوتسال و انتقال حیوان زنده به سالن پسندیده نبود.

بادی کناری ادامه داد: احساس می کنم این اتفاق از روی عدم آگاهی برگزار نمایندگان مسابقات صورت گرفت و کاش مسئولان برگزار نماینده این مسابقه برای انتخاب جایزه، تفکر بیشتری می کردند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان بابل گفت: اهدای یک راس گوساله در سالن از روی عدم آگاهی مسئولان برگزارنماینده مسابقات بود که نمی دانستند به علت ارج و منزلت سالن های ورزشی نباید حیوان زنده را داخل سالن بیاورند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2166

به "تصاویر عجیب ؛ اولین واکنش به اهدای گاو زنده به قهرمان جام فوتسال رمضان ، حرکات گاو در سالن سرپوشیده را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر عجیب ؛ اولین واکنش به اهدای گاو زنده به قهرمان جام فوتسال رمضان ، حرکات گاو در سالن سرپوشیده را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید