تور برزیل: بی غم: فوتسال ایران در بدترین شرایط خود واقع شده است و با یک تعویض گلستان نمی گردد، زور داوران به 2 بازیکن برزیلی مس می رسد

به گزارش آسمان فارس، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اعتقاد دارد فوتسال کشورمان در حال حاضر بدترین شرایط خود را پشت سر می گذارد.

تور برزیل: بی غم: فوتسال ایران در بدترین شرایط خود واقع شده است و با یک تعویض گلستان نمی گردد، زور داوران به 2 بازیکن برزیلی مس می رسد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

حمید بی غم درباره شکست 3 بر 2 تیم فوتسال مس سونگون مقابل سپاهان، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: سه بازی است که توپ های ما وارد دروازه نمی شوند و این موضوع روی بازیکنان مس فشار ایجاد نموده است. در هر بازی فقط 10 فرصت به رقبا دادیم که هفت گل خوردیم. در این سه ملاقات مالکیت 80 درصد میدان را در اختیار داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم.

مس سونگون فصل گذشته به خاطر فخیم قهرمان شد اما نباید وابسته به بازیکنی باشیم

وی با اشاره به غایبان مس سونگون در هفته های گذشته بیان نمود: علاوه بر فرهاد فخیم که او را در اختیار نداریم، عسگری و عروجی هم مصدوم هستند. نباید وابسته به بازیکنی باشیم و باید ایرادات خود را رفع کنیم. قهرمانی سال گذشته مس سونگون به خاطر فرهاد فخیم و گل های حساس او بود. فخیم از توپ های مُرده هم استفاده می نماید و مصدومیت او مسئله ای بزرگ برای ماست.

داوران ملاقاتمان با سن ایچ را ندیده بودم

سرمربی مس سونگون با تمجید از قضاوت ایمان غلامی توضیح داد: از داوران بازی تشکر می کنم که قضاوت خیلی خوبی داشتند. در ملاقات با سن ایچ اما داوران صد درصد مقصر بودند و تیم ما را فلج کردند. من فقط در این بازی از داوری گلایه کردم. متأسفانه چینش داوران مشکل دارد و باید تغییر نگرشی در داوری ایجاد گردد. ملاقات ما با سن ایچ تقابل تیم های دوم و سوم جدول بود، اما تا به امروز داوران این بازی را ندیده بودم. باشگاه های ما سرمایه گذاری می نمایند و در این زمینه باید هوشمندانه تر عمل گردد.

زور داوران فقط به 2 بازیکن برزیلی ما می رسد

بی غم راجع به شرایط محمد طاهری و دو بازیکن برزیلی مس سونگون گفت: هنوز کارت بازی طاهری صادر نشده و قرار است این مشکل طی روزهای آینده حل گردد. او از لحاظ بدنی عقب است و هنوز نتوانسته برای ما بازی کند. بازیکنان برزیلی هم مسئله ای ندارند، اما به نظرم زور داوران فقط به این دو بازیکن می رسد. داوران هر حرکت بازیکنان برزیلی ما را خطا می گیرند، اما خطاهای بازیکنان حریف روی آنها را اعلام نمی نمایند.

فوتسال در بدترین شرایط خودش واقع شده است اما ورود شمسایی به فوتسال هویت می دهد

وی درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: ورود شمسایی یاری زیادی به فوتسال می نماید. او بازیکنی بسیار بزرگ بوده و فردی سرشناس است که به فوتسال ما هویت می دهد. به نظرم باید کارگروهی درباره رویکرد جامع فوتسال تشکیل بدهیم و در این باره به صورت جدی تصمیم بگیریم. فوتسال اکنون در بدترین شرایط خودش واقع شده است و با یک تعویض گلستان نمی گردد.

نباید بلایی که سرمان آمد، تکرار گردد

سرمربی مس سونگون با انتقاد از شرایط فعلی تیم ملی فوتسال مطرح کرد: تیم ملی در شرایطی از جام جهانی حذف شد که 10 بازیکن بیشتر از 33 ساله داشت و سایر بازیکنانی که می خواهند وارد تیم ملی شوند، تجربه ملی ندارند. باید خون تازه ای به تیم ملی تزریق گردد و انتخاب شمسایی بسیار درست است، اما باید کارگروهی تشکیل گردد تا به فوتسال نظم بدهیم. نباید بلایی که سرمان آمد، تکرار گردد و بازیکنان باید پله پله به تیم ملی تزریق شوند.

با همین فرمان، کار بسیار سختی در جام باشگاه های آسیا خواهیم داشت

بی غم با اشاره به پیشرفت فوتسال در کشورهای مختلف قاره کهن به خبرنگاران گفت: سالی که مس سونگون قهرمان آسیا شد، گفتم تکرار این قهرمانی در سال های آینده خیلی سخت می گردد. سایر تیم های آسیایی بازیکنان برزیلی جذب می نمایند و با توجه به امکانات سخت افزاری کشورمان، کار بسیار سختی داریم. مس سال جاری پنج بازیکن امید باکیفیت جذب نموده و با عقد قراردادهای خوب، به آنها شخصیت داده است تا آینده باشگاه را تأمین کند. این اتفاق باید در همه باشگاه ها اجرایی گردد؛ وگرنه با همین فرمان، کار خیلی سختی در جام باشگاه های آسیا خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1930

به "تور برزیل: بی غم: فوتسال ایران در بدترین شرایط خود واقع شده است و با یک تعویض گلستان نمی گردد، زور داوران به 2 بازیکن برزیلی مس می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: بی غم: فوتسال ایران در بدترین شرایط خود واقع شده است و با یک تعویض گلستان نمی گردد، زور داوران به 2 بازیکن برزیلی مس می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید