بوکسور کردستانی راهی مسابقات بین المللی تایلند شد

به گزارش آسمان فارس، آرمین امجدیان بوکسور سنندجی وزن 60 کیلوگرم به منظور کسب سهمیه مسابقات آسیایی جاکارتا در قالب تیم ملی به رقابت های بین المللی تایلند اعزام شد.

بوکسور کردستانی راهی مسابقات بین المللی تایلند شد

با تور ارزان تایلند 5 روزه به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از سنندج، فدراسیون بوکس چهار بوکسور ملی پوش کشور را جهت کسب سهمیه حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا به رقابت های بین المللی جام پادشاهی تایلند اعزام کرد.

آرمین امجدیان بوکسور شایسته و عنوان دار وزن 60 کیلوگرم سنندجی که مدال برنز رقابت های جوانان آسیا را به یدک می کشد، با نظر کادر فنی فدراسیون به این رقابت ها اعزام شد و برای کسب سهمیه حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا می جنگد.

با اعلام فدراسیون هر بوکسوری که بهترین نتیجه را در این رقابت ها کسب کند جواز حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا را به دست می آورد.

رقابت های بین المللی کینگر کاپ در اوزان مختلف از روز شنبه نهم تیرماه شروع و به مدت 10 روز در کشور تایلند ادامه دارد و امجدیان بوکسور کردستانی پس از وزن کشی و معین شدن جدول مسابقات، یکشنبه دهم تیرماه در دور نخست با ورزشکاری از اندونزی مبارزه می نماید.

ح

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 706

به "بوکسور کردستانی راهی مسابقات بین المللی تایلند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکسور کردستانی راهی مسابقات بین المللی تایلند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید