جزایر اطراف بالی اندونزی

به گزارش آسمان فارس، جزایر بالی

بالی جزیره ای در کشور اندونزی که تاریخی باورنکردنی را با فرهنگی معنوی در هم آمیخته است، جنگل های سرسبز، سواحل ماسه ای و کوه های آن از این جزیره جاذبه ای بسیار زیبا ساخته است، درسال های اخیر بالی درلیست سفر خیلی ها قرار گرفته است و در اطراف آن هم جزایر زیبایی وجود دارد که بهتر است آن ها را هم بشناسید تا در سفر خود به بالی آن ها را هم از نزدیک ببینید، با خبرنگاران همراه باشید.

جزایر اطراف بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

جزیره مویو

از جزیره بالی حدود 280 کیلومتر که دور شوید به جزیره مویو می رسید که در شمال جزیره سومباودا قرار گرفته است، جزیره مویو کمی دور افتاده است و به غیر از تفریحگاه های لوکس آن، بقیه قسمت های جزیره زیاد رشد و توسعه پیدا نکرده است به همین دلیل این جزیره برای کسانی که از شلوغی فراری هستند و بیشتر دنبال دیدن مناظر طبیعی بکر هستند بسیار مناسب است در این جزیره یک پارک شکار است که هیچ ساختمانی ندارد و در آن حیات وحش زیادی زندگی می نمایند، همه سواحل این جزیره حفاظت شده و محل مناسبی برای غواصی است.

جزیره نوسا سنینگان

جزیره نوسا سنینگان دقیقا در جنوب بالی است و با یک پل از دو جزیره همسایه می گردد به آنجا رسید، این جزیره کوچک است اما ارزش بازدید را دارد، وقتی به این جزیره بروید حتما مردم محلی زیادی را در سواحل آن می بینید که در حال برداشت جلبک دریایی هستند، اگر به دنبال مناظری زیبا در این جزیره هستید به بلو لگون (تالاب آبی) بروید، در آنجا می توانید چشم اندازهایی بسیار ناب و زیبا برای عکس دریافت پیدا کنید. کسانی که به دنبال هیجان و جوش و خروش آدرنالین خونشان هستند می توانند از صخره های کنار ساحل به درون آب شیرجه بزنند.

جزیره جاوه

جزیره بزرگ غرب بالی، جاوه است و در آن شهرهای مهمی مثل جاکارتا وجود دارد که اگر می خواهید تاریخ فرهنگی پربار و میراث اندونزی را تجربه کنید حتما به جاوه بروید، بسیاری از تورهای گردشگری بالی می توانند به شما یاری نمایند تا بیشتر جاذبه های مهم گردشگری جاوه را در یکی دو روز ببینید و با قصرها، عبادتگاه ها، کوه های آتشفشان و سواحل آن آشنا شوید.

جزیره کومودو

جزیره کومودو در غرب بالی است، این جزیره زیستگاه اژدهای کومودو، بزرگ ترین مارمولک جهان است و بیشتر این جزیره جزئی از پارک ملی کومودو است، برای رسیدن به این محله باید از کشتی و قایق بهره ببرید، با اینکه کوسه های بسیاری در دریای این جزیره است اما محلی محبوب برای غواصی می باشد.

جزیره نوسا پنیدا

بزرگ ترین جزیره نوسا، نوسا پنیدا است که در سواحل جنوبی بالی قرار گرفته است و هر روز قایق ها مردم را از بالی به نوسا پنیدا می آورند، ساحل کریستال بی با آب شفاف و زلال و سواحل ماسه ای سفید و امکانات غواصی آن ازبقیه جاهای جزیره شلوغ تر است.

جزیره نوسا لمبونگان

سومین جزیره نوسا که در نزدیکی بالی قرار گرفته است جزیره نوسا لبونگان است که زیر ساخت های گردشگری زیادی ندارد و بیشتر دارای مناظر بکر طبیعی است. ساحل جانگوت باتو برای کسانی که می خواهند موج سواری نمایند ساحل محبوبی است، در جنوب این جزیره سواحل خلوت تری وجود دارد و صخره های کوتاه چشم انداز زیبایی دارد.

منبع : touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 569

به "جزایر اطراف بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر اطراف بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید