بهره مندی 220 خانه ورزش روستایی کرمان از امکانات تنیس روی میز

به گزارش آسمان فارس، مدیر کل ورزش کرمان با اشاره به بهره مندی 220 خانه ورزش روستایی از امکانات تنیس روی میز، گفت: در بُعد همگانی و قهرمانی می توان نگاه ویژه ای به برگزاری مسابقات تنیس روی میز در روستا ها داشت.

بهره مندی 220 خانه ورزش روستایی کرمان از امکانات تنیس روی میز

به گزارش خبرنگار از ، تیم اجرایی هیئت تنیس روی میز استان کرمان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان با میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان ملاقات و گفت و گو کردند.

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در این ملاقات ضمن آرزوی موفقیت برای تیم اجرایی تازه هیئت تنیس روی میز استان کرمان گفت: مبنا و سیاست کاری هیئت در دوره تازه باید بر اساس استفاده از همه ظرفیت های این ورزش باشد.

او اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی، استعداد یابی، برگزاری مسابقات درون استانی، توجه به ظرفیت های بانوان و تجارب پیشکسوتان می تواند زمینه ساز رشد و موفقیت استان در رشته تنیس روی میز باشد.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش خواهان تدوین برنامه ای جامع برای تحقق و اجرای سیاست گزاری هیئت در دوره چهار ساله ریاست تیم اجرایی تازه شد و توضیح داد: چهار سال، زمان اندکی برای تحقق برنامه هاو اهداف ورزشی است، از این رو انتظار می رود، مسئولان هیئت های ورزشی به این مهم توجه داشته باشند.

او با قدردانی از خدمات پیشکسوتان و مسئولان سابق تنیس روی میز استان، اعلام کرد: متولیان هیئت باید با همه اهالی خانواده تنیس همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان به ظرفیت خانه های ورزش روستایی اشاره نمود و گفت:220 خانه ورزش روستایی در سطح استان، امکانات تنیس روی میز را دارند و از این حیث می توان در بُعد همگانی و قهرمانی نگاه ویژه ای به برگزاری مسابقات و رویداد های تنیس روی میز در روستا ها داشت.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1703

به "بهره مندی 220 خانه ورزش روستایی کرمان از امکانات تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی 220 خانه ورزش روستایی کرمان از امکانات تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید