برترین اپلیکیشن برای مسافرت کدام است؟

به گزارش آسمان فارس، برترین اپلیکیشن برای مسافرت چیزی است که این روزها افرادی که قصد سفر دارند به دنبالش هستند. گوشی هاش هوشمند در ابعاد مختلف زندگی به یاری ما آمده اند و کارها را برایمان ساده تر نموده اند. اپلیکیشن های مسیریابی، پیش بینی آب وهوا، شیوه چمدان بستن، ثبت خاطرات و ثبت شیوه رانندگی اپلیکیشن هایی هستند که در سفر به ما یاری می نمایند که تجربه بهتری از مسافرتمان داشته باشیم. در ادامه 5 اپلیکیشن کاربردی برای این موارد را معرفی می کنیم:

برترین اپلیکیشن برای مسافرت کدام است؟

MAPS.ME

نقشه ها از قدیم تا امروز یکی از اجزای جدانشدنی سفر بودند. امروز اپلیکیشن های جهتیابی تلفن های هوشمند جای نقشه های کاغذی را گرفته اند. ممکن است اینترنت موبایلمان در برخی از جهتها در دسترس نباشد، برای همین نقشه هایی که آفلاین کار می نمایند برترین گزینه برای جهتیابی در سفر هستند. اپلیکیشن MAPS.ME هم رایگان است و هم به صورت آفلاین کار می نماید؛ همین ویژگی ها کافی است تا این اپلیکیشن برترین گزینه برای سفر باشد. برای استفاده آفلاین از MAPS.ME کافی است که بسته های نواحی ای را که در نظر دارید دانلود کنید. MAPS.ME جزئیات کاملی را از جاده ها، پمپ بنزین ها، رستوران ها، ایستگاه های مترو، موزه ها و جاذبه های گردشگری با کیفیتی بالا در اختیارتان قرار می دهد. خوبی این نقشه این است که تمامی کشورها از جمله ایران را تحت پوشش قرار می دهد.

Accuweather

یکی از مهم ترین کارها قبل از آغاز سفر آنالیز آب و هوای جهت و مقصد است. این روزها اپلیکیشن های پیش بینی شرایط آب و هوا کار را برای ما آسان تر نموده اند. Accuweather یکی از معروف ترین، دقیق ترین و حرفه ای ترین ابزارهای پیش بینی شرایط آب و هواست که بیشتر نقاط دنیا را تحت پوشش قرار می دهد. با یاری این اپلیکیشن می توانید از پیش بینی شرایط آب و هوای 15 روز آینده مطلع شوید. Accuweather شهرهای و شهرستان های کوچک ایران را هم تحت پوشش قرار می دهد و می توانید از گرد و غبار محلی، اندازه رطوبت هوا، زمان طلوع و غروب خورشید و سرعت و جهت باد هم مطلع شوید.

کوچ سرفینگ؛ سفر پول نمی خواهد

Packpoint

چمدان بستن از سخت ترین و پراسترس ترین مراحل سفر است. مدام فکر می کنیم برداشتن چه وسایلی لازم است و کدام یکی از وسایل را می توانیم از لیست وسایلمان حذف کنیم. Packpoint به شما یاری می نماید تا چیزی را از قلم نیندازید. برای استفاده از این اپلیکیشن هدفتان از سفر، مقصد و تاریخ و مدت اقامتتان را وارد می کنید و بعد گزینه هایی را درباره کارهایی که می خواهید در سفر انجام دهید فعال می کنید. Packpoint لیستی از وسایلی را که در این سفر احتیاج خواهید داشت به شما پیشنهاد می نماید.

Nexar

در برخی کشورها طبق قانون لازم است که خودروها دوربینی برای ثبت اتفاقات جاده ای داشته باشند. در ایران چنین قانونی وجود ندارد اما اینکه بتوانیم با تلفن هوشمندمان اتفاقات جاده ای را ثبت کنیم مفید و مجذوب کننده است. با یاری این ابزار اطلاعاتی درباره نحوه رانندگی تان، سرعت، شیوه تغییر جهت، عبور از چراغ قرمز و … در پروفایلتان ثبت می گردد. با Nexar می توانید علاوه بر ضبط اتفاقات جاده ای از فضای داخل ماشین هم فیلم برداری کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید گوشی تان را به یاری پایه روی شیشه بچسبانید یا روی داشبورد قرار بدهید.

LiveTrekkers

ثبت و به اشتراک گذاری خاطرات سفر وسوسه ای است که دست از سرمان بر نمی دارد. با یاری اپلیکیشن LiveTrekkers می توانید تجربیات سفرتان را با عکس و فیلم و لوکیشنشان به تصویر بکشید. تمامی اطلاعاتی که به وسیله این اپلیکیشن ثبت می کنید در فضای ابری (Cloud) ذخیره می گردد و لازم نیست نگران از دست دادن اطلاعاتتان یا کمبود فضای گوشی تان باشی، از طرفی یا این شیوه ذخیره سازی همواره به اطلاعاتتان دسترسی خواهید داشت. بعلاوه می توانید به یاری این اپلیکیشن با یک کلیک تجربیات سفرتان را در شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. LiveTrekkersدر سفرهای خارجی برای کاهش هزینه های رومینگ به یاریتان خواهد آمد.

تریپ ادوایزر؛ دنیای ترین اپلیکیشن سفر

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1862

به "برترین اپلیکیشن برای مسافرت کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اپلیکیشن برای مسافرت کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید