بنزما: نیمار هم مثل مسی است

به گزارش آسمان فارس، مهاجم رئال مادرید از بازی مجذوب کننده و البته سخت تیمش برابر پاری سن ژرمن سخن به میان آورد. او نیمار را با مسی مقایسه کرد.

بنزما: نیمار هم مثل مسی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، در یکی از حساس ترین و مجذوب کننده ترین بازی های مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مصاف هم خواهند رفت.

بنزما درباره این بازی گفت: من ساعت ها است که برای آماده شدن تمرین می کنم و احساس بهتر شدن دارم. یک جلسه تمرینی دیگر پیش رو داریم و باید دید که شرایط چگونه خواهد شد. بدون شک نسبت به روزهای قبل شرایط بهتری دارم اما برای چنین بازی ای باید از هر نظر آماده بود.

مهاجم فرانسوی رئال ادامه داد: باید اعتراف کنم که 100 درصد آماده نیستم. همه چیز به تمرین پایانی بستگی دارد. دور بودن از میدان برای یک فوتبالیست بسیار سخت است. من کوشش زیادی نموده ام و از نظر ذهنی خود را آماده نگه داشته ام. بازی مجذوب کنندهی در پیش داریم و بسیار دوست دارم که به تیمم یاری کنم.

او درباره رویارویی با ام باپه گفت: بازی بزرگی برای هر دو تیم است. قرار گرفتن برابر ام باپه مجذوب کننده خواهد بود. ما در کنار هم بازی نموده ایم. هر کدام از ما دوست دارد که تیمش برنده گردد. اکنون ما رقیب هستیم اما بعد از بازی دوستان خوبی برای هم خواهیم بود.

بنزما درباره مسی گفت: درباره مسی صحبت نمی کنم چرا که او بازیکنی استثنایی و غیر عادی است. بدون شک طرفداران انتظارات زیادی از او خواهند داشت. من بارها برابر او بازی نموده ام اما این بازی قطعا متفاوت خواهد بود. پاری سن ژرمن نیمار را هم در اختیار دارد که او هم مانند مسی است و بازیکن بسیار مهمی به شمار می آید. در فوتبال تیمی از پیش برنده نیست. هر تیمی بیشتر کوشش کند پیروز می گردد. مشکل ما در رئال این است که معمولا در بازی عقب می افتیم. وقتی در یک ربع اول به گل نمی رسیم کمی احساس آشفتگی می کنیم. باید از این نظر بهتر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1938

به "بنزما: نیمار هم مثل مسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما: نیمار هم مثل مسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید