بلیط هواپیما به منچستر شهر سرخابی های انگلستان

به گزارش آسمان فارس، تهران تنها شهر پر جمعیتی نیست که دربی دو تیم محبوبش حسابی پر طرفدار است و سر و صدا به پا می کند. شهر منچستر در کشور انگلستان نیز به خاطر دو تیم قرمز و آبی این شهر چندین دهه است که شهره آفاق شده است و نه فقط انگلیسی ها از شهرهای دیگر، بلکه گردشگرانی که در سفر به دنبال جاذبه های ورزشی نیز هستند، برای بازدید از این شهر بلیط هواپیما می خرند تا به منچستر سفر کنند.

بلیط هواپیما به منچستر شهر سرخابی های انگلستان

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

در کنار ورزش فوتبال و تیم های معروف منچستر یونایتد و منچستر سیتی با ابر ستاره های چند میلیون دلاریشان، شهر منچستر یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای انگلستان است که خرید بلیط هواپیما برای سفر به این شهر، به شدت به هر گردشگری توصیه می شود.

در ادامه با وب سایت خبرنگاران همراه باشید تا در میان جاذبه های گردشگری شهر منچستر، گشتی بزنیم.

منچستر شهریست که اگر مجبور نبود با الماس جهانی گردشگری یعنی لندن دست و پنجه نرم کند بدون شک برترین شهر انگلستان لقب می گرفت. بدون شک جاهای دیدنی شهر منچستر حرف های بسیاری برای گفتن دارند. شهر منچستر شهر تاریخ و صنعت است. سرزمینی که نقش آن در توسعه بریتانیا بر کسی پوشیده نیست. شهری که شیاطین سرخ و آبی آسمانی های آن حتی بیش از لندن نام انگلستان را در عرصه جهانی بر سر زبان ها انداخته اند بله درست است، این دو باشگاه فوتبال حتی از جاهای دیدنی منچستر هم معروفترند و به طور کلی منچستر را با این دو باشگاه محبوب می شناسند. شاید به همین دلیل باشد که به این شهر لقب پایتخت شمال را اهدا کرده اند. اگر چه در منچستر خبری از سرمایه گذاری های بزرگی که در لندن می شود نیست اما این شهر بعد از ادینبرو سومین شهر پر بازدید بریتانیا است تا ثابت کند که اندوخته های زیادی برای جذب دوستداران سفر دارد.

گفتنی است منچستر زمانی تنها یک روستای بسیار کوچک بود که پس از انقلاب صنعتی دچار تحولی اساسی شد و به مرور کارخانه های متعددی در این شهر ساخته شد که باعث دگرگونی کامل شرایط اقتصادی منچستر گشت. در حال حاضر منچستر یکی از مهمترین شهرهای انگلستان است که دارای مراکز خرید بسیار معروف، فروشگاه های زنجیره ای متعدد و ورزشگاه های فوتبال می باشد و همواره مورد توجه گردشگران این کشور قرار داشته است. لازم بذکر است که با توجه به وجودمدرسه های ایرانی در این شهر، شمار زیادی از اتباع ایرانی در این شهر ساکن هستند که احتمالا در زمان سفر توریستی خود به این شهر، احساس غریبی نخواهید کرد!

شهر منچستر یکی از مرطوب ترین شهرهای انگلستان محسوب می شود و در سراسر سال امکان بارش باران در آن وجود دارد. بر خلاف تصور بسیاری از مردم، این شهر دارای باران های سیل آسا نیست و باران های آن بیش از آن که مزاحم گردشگران باشند آب و هوایی مطبوع را به آن ها هدیه می کنند. اگر چه فصل گردشگری منچستر تابستان است اما ماه های سپتامبر و اکتبر نیز هوای معتدلی را به این شهر می آورند و این باعث می شود که بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از این هوا و البته دوری کردن از شلوغی و گرانی فصل تابستان در این موقع از سال به منچستر سفر کنند.

بلیط هواپیما به بازدید از جشنواره های شهر منچستر

بلیط هواپیما به مقصد جشنواره غذا و نوشیدنی منچستر

Manchester Food and Drink Festival

این جشنواره که که از 10 تا 21 سپتامبر برگزار می شود بزرگ ترین جشنواره غذای انگلستان است. در این جشنواره تقریبا سراسر شهر منچستر پر از غرفه ها و نوشیدنی می شود. در این جشنواره همچنین اجرا های هنری و موسیقی زیادی برگزار می شود که لذت این جشنواره بین المللی را دو چندان می کند. این جشنواره به تنهایی گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به این شهر می کشاند.

بلیط هواپیما به مقصد جشنواره شب در نور - Bury Light Night

این جشنواره یکی از مفرح ترین و پر طرفدار ترین رویدادهای شهر منچستر است که در آن اجراهای هنری و موسیقی همراه با آتش بازی و نور پردازی های زیبا شبی بی نظیر را برای حاظرین رقم می زند. این جشنواره معمولا هر ساله در ماه اکتبر برگزار می شود. این جاذبه توریستی منچستر بسیار پر طرفدار نیز می باشد.

بلیط هواپیما به مقصد دیدنی های شهر منچستر

بلیط هواپیما برای بازدید موزه ملی فوتبال

در منچستر بغیر از موزه جنگ، موزه معروف دیگری نیز وجود دارد که مربوط به تاریخ فوتبال است. اگر عاشق فوتبال هستید و علاقه مند به دانستن تاریخ فوتبال هستید حتما باید از این موزه دیدن کنید. این موزه از سال 2012 به منچستر منتقل شده و قبل از آن در لانکشایر قرار داشته است. لازم بذکر است که این موزه یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری انگلیس محسوب می شود.

بلیط هواپیما برای بازدید تالار شهر منچستر

در میدان آلبرت شهر منچستر تالار بزرگی قرار گرفته است که در حقیقت نماد شهر منچستر است. اگر قصد بازدید از این بنای تاریخی بسیار زیبا را دارید بهتر است با یکی از تورهای موجود اقدام به این کار کنید، در غیر این صورت شاید اجازه ندهند شما به تنهایی از برخی از قسمت های مهم تالار دیدن کنید. گفتنی است تالار منچستر بعنوان مقر برخی از اداره جات دولتی شهر نیز می باشد.

بلیط هواپیما برای بازدید موزه جنگ

همانطور که می دانید تاریخ بریتانیا بسیار قابل تامل است، به طوری که نام بریتانیا را می توان در برهه های مختلف تاریخ مشاهده کرد و تاثیرگذاری آن در نقاط مختلف جهان از شرق تا غرب را درک کرد. یکی از نکات مهم در تاریخ برتانیا جنگ جهانی اول و دوم بوده است که بریتانیا در هر دو آنها حضور داشته و همراه با فرانسه، روسیه و ایالات متحده در برابر آلمان جنگیده است.

در انگلستان موزه های گوناگونی وجود دارد که می توانید شرح وقایع مختلف جنگ در این موزه ها را به نظاره بنشینید؛ یکی از معروف ترین این موزه ها در شهر منچستر قرار گرفته است که در همان ابتدا معماری قابل توجه این فیلم شما را محو خودش می کند. این موزه از سال 2002 میلادی افتتاح شده و هر ساله علاقه مندان زیادی از آن بازدید می کنند.

بلیط هواپیما برای بازدید کلیسای جامع منچستر

از انجایی که تقریبا بیشتر اقلیت کشورهای اروپایی پیرو آیین مسیحیت هستند، در شهرهای مختلف این کشورها کلیساهای متعددی وجود دارد. در شهرهای قدیمی معمولا برخی از کلیساها قدمت بسیار بالایی دارند که بعنوان جاذبه گردشگری آن شهر نیز شناخته می شوند.

در منچستر هم یک کلیسای جامع وجود دارد که بزرگترین کلیسا در سراسر انگلستان است و عظمت بسیار باشکوه آن بدون شک شما را مات و مبهوت خواهد گذاشت.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به انگلستان به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

eneshat.com

jadehayesabz.ir

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به انگلستان ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 950

به "بلیط هواپیما به منچستر شهر سرخابی های انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به منچستر شهر سرخابی های انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید