برنامه قدوس: جشن تولد در فرانسه، بازی در ازبکستان

به گزارش آسمان فارس، ستاره امی ین با گذشت چند روز از این اردو هنوز خود را به جمع شاگردان کی روش نرسانده است.البته مدیررسانه ای تیم ملی مدعی شد با هماهنگی های انجام شده سامان قدوس از شنبه به اردوی تیم ملی اضافه می گردد.

برنامه قدوس: جشن تولد در فرانسه، بازی در ازبکستان

به گزارش خبرنگاران، سه هفته بعد از انتقال پر سر و صدای سامان قدوس به امی ین، این بازیکن جشن تولد 25 سالگی خود را در فرانسه برگزار کرد تا به مناسبت این روز توئیتر رسمی باشگاه با انتشار پستی این اتفاق شیرین را به خرید جدید خود تبریک بگوید. توئیتر باشگاه امی ین این پست را منتشر کرد: Bon anniversaire Saman Ghoddos؛ تولدت مبارک سامان قدوس.

ستاره امی ین که در فهرست 29 نفره مدعوین به اردوی تیم ملی قرار گرفته با گذشت چند روز از این اردو هنوز خود را به جمع شاگردان کی روش نرسانده است. البته مدیررسانه ای پرتغالی تیم ملی ایران مدعی شد با هماهنگی های اجرا شده سامان قدوس از شنبه به اردوی تیم ملی می آید تا برای بازی با ازبکستان آماده گردد. سامان قدوس بعد از انجام سه بازی برای تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 که همه آنها به عنوان بازیکن تعویضی بود، امیدوار است تا جام ملت های آسیا به تفکرات کی روش راه پیدا کند و به بازیکنی فیکس تبدیل گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 50

به "برنامه قدوس: جشن تولد در فرانسه، بازی در ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه قدوس: جشن تولد در فرانسه، بازی در ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید