با دفترخانه هایی که مسکن ملی به نام می زنند برخورد می گردد

به گزارش آسمان فارس، تهران (پانا) - طبق اعلام یک مسئول وزارت راه و شهرسازی، با دفاتر ثبت اسناد یا بنگاه های املاک که در خرید و فروش واحدهای اقدام ملی مسکن مشارکت نمایند برخورد خواهد شد.

با دفترخانه هایی که مسکن ملی به نام می زنند برخورد می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح اقدام ملی مسکن به شکل غیرقانونی در جریان است. این در حالی است که بارها مسئولان وزارت راه و شهرسازی اعلام نموده اند در صورت این اقدام، فروشنده سلب امتیاز می گردد.

درج آگهی فروش امتیاز واحدهای اقدام ملی مسکن در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا نموده است. نرخ ها نیز در مناطق مختلف متفاوت است؛ به طوری که در بعضی مناطق کشور از 20 میلیون تومان آغاز می گردد و در شهر پردیس به 270 تا 300 میلیون تومان می رسد.

اخیراً امیر زاغیان - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان - گفته که فروش واحدهای اقدام ملی مسکن علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی به وسیله مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند را به همراه دارد.

گرم شدن بازار فروش امتیاز مسکن ملی، واکنش محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی را در پی داشت که در این خصوص گفت، اشخاصی که امتیاز خودشان را می فروشند فرم ج آنها قرمز می گردد و دیگر نمی توانند دوباره امتیاز داشته باشند.

با همه این تفاسیر، معاملات امتیاز مسکن ملی به شکل زیر پوستی و حتی علنی در فضای مجازی و بعضی بنگاه های املاک در جریان است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1620

به "با دفترخانه هایی که مسکن ملی به نام می زنند برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دفترخانه هایی که مسکن ملی به نام می زنند برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید