بازسازی آشپزخانه

به گزارش آسمان فارس، بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از ارکان اصلی هر خانه است. به دلیل اینکه خانم خانه مدت زیادی را در آن می گذراند، ممکن است بیشتر احتیاج به بازسازی یا تغییر داشته باشد. باسازی آشپرخانه از مراحل بسیاری نظیر برنامه ریزی تا لوله کشی تشکیل می شود. معمولا در بازسازی ساختمان بودجه ای که برای انجام کارها در نظیر می گیرید ممکن است نقش محدود کننده داشته باشد. گروه تخصصی خبرنگاران در ادامه میخواهد راهکارهای مهمی که برای بازسازی آشپزخانه با بودجه کم را معرفی نماید تا به یاری آنها بتوانید طراحی شیک و کم هزینه ای داشته باشید.

بازسازی آشپزخانه

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اهمیت نور در بازسازی آشپرخانه

اهمیت نور

اولین مسئله ای که در بازسازی آشپزخانه باید در نظر بگیرید، اهمیت نور است. داشتن یک آشپرخانه پرنور، علاوه بر انرژی ای که منتقل می نماید، به حفظ بهداشت داخلی نیز یاری می نماید. زمانی که دسترسی کافی از نور طبیعی و مصنوعی وجود داشته باشد، به جذابیت و کارآیی محیط اضافه می شود. در بازسازی و طراحی آشپزخانه مدرن، در دسترس بودن حداکثر میزان نور به وسیله گسترش پنجره ها، نصب درب ها و پنجره ها شیشه ای و نصب لنگرگاه گزینه ای مناسب است. همچنین می توانید یک طرح رنگی که نور را نشان می دهد، انتخاب کرده و به عظیمتر جلوه دادن فضا یاری نمایید.

پنجره ها در بازسازی آشپزخانه

طراحی پنجره های خانه، تاثیر زیادی بر زیبایی نما دارد. با معمار بازسازی آشپرخانه تان صحبت کرده و طراحی مناسبی برای پنجره آشپزخانه خود را انتخاب کنید. ممکن است احتیاج باشد پنجره های قدیمی را برای تبدیل آنها به پنجره های مدرن و عظیم کردن سایز آنها خراب کنید. در صورت امکان سینک و ظرفشویی آشپزخانه را در مقابل پنجره قرار دهید. آفتاب باعث خشک کردن سریع فضا می شود و مسائل مربوط به رطوبت را از بین می برد.

جابجایی دیوار در بازسازی آشپرخانه

دیوارها در بازسازی آشپرخانه

درهنگام بازسازی آشپرخانه مخصوصا برای بناهای قدیمی، نشت سیستم لوله کشی پشت دیوارها یکی از مسائل معمول است. بهتر است تیم متخصص کل ساختار و لوله کشی را آنالیز نماید تا مسائل احتمالی رفع شود. سپس برای دیوار طراحی جدیدی انتخاب کنید، طراحی بتنی، آجری و خشتی. دیوار جدید فضایی نو را ایجاد می نماید. از کاشی های سرامیکی برای تزئین بهره ببرید که مسائل رطوبتی دیوارها را هم پوشش می دهد. کاشی های سرامیکی در رنگهای متنوع، تمیز و مقرون به صرفه هستند. برداشتن دیوار و تبدیل آن به آشپرخانه اُپن از مواردی است که باعث باز شدن فضا عظیم تر به نظر آمدن محیط می شود.

مدیریت استفاده از فضا

در بازسازی آشپرخانه، استفاده مناسب از فضا و مدیریت آن بسیار مهم است. تعویض کابینت ها گزینه خوبی برای این نوسازی است. فقط قبل از نصب کابینت های جدید، اشکالات دیوار را رفع کرده و کاشی ها را نیز عوض کنید. سپس کابینت های جدید را نصب نمایید. انتخاب رنگ های روشن برای آشپزخانه به پرنور و عظیم نشان دادن فضا یاری می نماید و ظاهر آن را تمیز و مرتب نشان می دهد. همچنین فضاهایی که امکان افزایش ارتفاع سقف و یا امکان نصب سقف کاذب وجود دارد، می توان تغییراتی اساسی در آشپرخانه ایجاد نمود.

منبع: رویا مال
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 952

به "بازسازی آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید