این پیروزی نوید روزهای خوب را برای پیکان می دهد

به گزارش آسمان فارس، به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال تیم پیکان پیروز شد با نتیجه 3 بر 1 تیم خاتم اردکان را شکست دهد.

این پیروزی نوید روزهای خوب را برای پیکان می دهد

علیرضا طلوع کیان پس از پیروزی تیمش مقابل خاتم اردکان گفت: این پیروزی را به بازیکنان و مجموعه پیکان تبریک می گویم. حاصل یک کار تیمی بود که به موفقیت رسیدیم. بازیکنان با غیرت بازی کردند و کادر فنی زحمت کشید.

وی اضافه نمود: تیمی که متوالی شکست می خورد دچار چالش های متفاوتی می گردد. اتفاق خوبی بود این پیروزی. همه دست به دست هم دادیم. بازی دوم با تیم مریوان است و همین نگاه را ادامه می دهیم. عملکرد خوبی داشتیم و اشتباهات تیم پائین بود.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: در حمله، ارتقا داشتیم و این پیروزی و عملکرد نوید روزهای خوبی برای پیکان می دهد.

سه جلسه برای مسائل روانی برگزار کردیم و همه چیز مربوط به مسائل فنی نبود. این سه برد تیم بسیار یاری کرد.

وی ادامه داد: 50 درصد راه را رفته ایم. امیدواریم در بازی بعد مقابل تیم راهیاب ملل نیز همین رویه را داشته باشیم. ما تیم سیزدهم جدول هستیم و امروز با تیم نهم جدول بازی کردیم و پیروز شدیم. به خاتم خسته نباشید می گویم.

طلوع کیان در خاتمه درباره هدفگذاری تیم پیکان گفت: از زمانی که مسئولیت تیم را برعهده گرفتم 4 بازی تا خاتمه نیم فصل داشتیم. فعلاً باید عملکرد تیم را ببینیم پس از خاتمه نیم فصل جلسه ای با مسئولان باشگاه برگزار و تصمیم گیری خواهیم کرد. فعلاً تمرکزمان برای بازی با مریوان است. پس از آن اهداف جدید را ترسیم خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1376

به "این پیروزی نوید روزهای خوب را برای پیکان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پیروزی نوید روزهای خوب را برای پیکان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید