تیم والیبال ایران در تهران بازی می کرد!، داودی، محمودی و موسوی بهترین های ایران بودند

به گزارش آسمان فارس، خبرنگاران: یک سایت ایتالیایی حضور پررنگ ایرانی ها در محل برگزاری مسابقه و عدم آمادگی ذهنی تیم ملی والیبال ایتالیا را دلیل اصلی شکست تیم میزبان برابر ایران در لیگ جهانی بیان کرد.

تیم والیبال ایران در تهران بازی می کرد!، داودی، محمودی و موسوی بهترین های ایران بودند

به گزارش خبرنگاران، سایت volleyball.it در گزارشی به حضور پررنگ تماشاگران ایرانی در استادیوم پالااسپورت جی پانینی شهر مودنا اشاره نمود و نوشت: حضور چندصد نفری تماشاگران ایرانی در سالن برگزاری مسابقه به قدری پرشور بود که به نظر می رسید تیم ایران در تهران بازی می نماید.

تیم ملی والیبال ایران در گروه B پیروز شد با نتیجه 3 بر یک و با نتایج 25 بر 23، 25 بر 22، 22 بر 25 و 32 بر 30 بر ایتالیا غلبه کند. دومین پیروزی شاگردان خولیو ولاسکو در نخستین حضور در رقابت های لیگ جهانی پیروزیتی نسبتاً بزرگ برای این تیم محسوب می گردد. پس از پیروزی ایران شاگردان ولاسکو همانند قهرمانی این مربی در دهه 80 او را به بالا و پائین پرتاب کردند.

این سایت ایتالیایی در ادامه نوشت: تیم ملی والیبال ایران دفاع زیادی انجام داد و البته در کنار آن حملات بسیاری هم داشت. تیم ملی ایتالیا که به نظر می رسید در این بازی از لحاظ ذهنی آماده نیست مقابل حریف خود نمایش ضعیفی داشت و 9 سرویس حریف مستقیماً در زمین این تیم نشست.

تیم ایران خیلی بهتر از ایتالیا عمل کرد و به طور هوشمندانه ای برای این بازی آماده شده بود. ایتالیا که خط دفاعی مستحکمی دارد در این بازی شکننده و کم تأثیر ظاهر شد.

ایوان زایتسف از ایتالیا با ورودش به میدان در ست سوم جان تازه ای به ایتالیا داد و پیروز شد در ست سوم و چهارم به تنهایی مجموعاً 19 امتیاز برای آتزوری کسب کند. او را باید بهترین بازیکن آبی پوشان ایتالیا در این مسابقه دانست. رحمان داودی با سرویس های بی نقصی که در ست دوم زد به همراه شهرام محمودی و محمد موسوی هم از بهترین های ایران بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 390

به "تیم والیبال ایران در تهران بازی می کرد!، داودی، محمودی و موسوی بهترین های ایران بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال ایران در تهران بازی می کرد!، داودی، محمودی و موسوی بهترین های ایران بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید