اسکی بازان ایران از راهیابی به مرحله بعد بازماندند

به گزارش آسمان فارس، در ادامه رقابتهای پارالمپیک زمستانی که در چین در حال برگزاری است، نمایندگان ایران در رشته صحرانوردی در خاتمه مرحله مقدماتی با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

اسکی بازان ایران از راهیابی به مرحله بعد بازماندند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه بازیهای پارالمپیک زمستانی که در چین در حال برگزاری است، امروز چهارشنبه 18 اسفند دو نماینده ایران در رشته صحرانوردی به مصاف حریفان خود رفتند و در سرانجام مرحله مقدماتی با شکست برابر آنها از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

در این رقابتها 140 ورزشکار در رشته ها و کلاس های مختلف اسکی حضور دارند که در کلاس ابوالفضل خطیبی و در مسافت 1200 متر سرعت، نماینده ایران در رشته صحرانوردی در بین 25 ورزشکار شرکت نماینده در سرانجام مرحله مقدماتی در جایگاه بیست و سوم نهاده شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند و تنها 12 نفر اول توانستند به مرحله بعد راه پیدا نمایند.

در بخش بانوان نیز الهه قلی فلاح نماینده نابینا و کم بینای کشورمان در رشته صحرانوردی و در مسافت 1200 متر سرعت در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت و از بین 10 نفر شرکت نماینده در سرانجام مرحله مقدماتی در جایگاه دهم ایستاد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند و تنها 6 نفر اول پیروز شدند به مرحله بعد راه پیدا نمایند.

ابوالفضل خطیبی در دومین رقابت خود روز شنبه 21 اسفند در رشته صحرانوردی و در 10 کیلومتر انفرادی برابر حریفان خود در بازیهای پارالمپیک زمستانی رقابت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1972

به "اسکی بازان ایران از راهیابی به مرحله بعد بازماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکی بازان ایران از راهیابی به مرحله بعد بازماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید