از سیر تا پیاز آشنایی با حوله خشک کن

به گزارش آسمان فارس، همان طور که می دانید نقش رادیاتورها را در خانه نمی توان نادیده گرفت. اگر شما هم از مدل و شکل آنها خسته شده اید ما به شما حوله خشک کن ها را پیشنهاد می کنیم.

از سیر تا پیاز آشنایی با حوله خشک کن

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام لوتوس، حوله خشک کن ها ظاهر و رنگ های بسیار زیبایی دارند که در دکوراسیون حمام بسیار تاثیرگذار است. از این وسیله برای از بین بردن رطوبت داخل حمام استفاده می گردد که باعث می گردد. یکی از مزیت های بسیار مهم این حوله خشک کن ها در این است که به راحتی هم قابل نصب هستند. با ما همراه باشید تا با انواع حوله خشک کن ها آشنا شوید.

انواع حوله خشک کن ها

حوله خشک کن ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند که شما با توجه به کارایی و فضایی که دارید می توانید آنها را انتخاب کنید. حوله خشک کن ها شامل حوله خشک کن فولادی ، استیل، برقی، آلومینیومی می گردد. در زیر به هر کدام به طور مختصر خواهیم پرداخت.

حوله خشک کن آلومینیومی

حوله خشک کن های آلومینیومی از ورق های آلومینیومی ساخته شده است و مزیتی که نسبت به سایر حوله خشک کن ها دارد سبک بودن آن است. برای خرید حوله خشک کن آلومینیومی این نکته را در نظر داشته باشید که از لحاظ مالی این نوع حوله خشک کن ها بسیار با صرفه هستند.

حوله خشک کن استیل و فولادی

حوله خشک کن های فولادی و استیل از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. می توانید با خیال راحت از این نوع حوله خشکن ها برای سالیان سال بهره ببرید. این حوله خشک کن ها از سایر حوله خشک کن ها سنگین تر هستند.

حوله خشک کن برقی

حوله خشک کن برقی برای مکان هایی مناسب است که دارای لوله کشی نیستند. این حوله خشک کن ها برق بسیار کمی مصرف می نمایند و برای کسانی که خانه های بسیار کوچکی دارند بسیار مناسب است. به دلیل اینکه بسیار جم و جورتر از سایر مدل ها هستند.

سایز های حوله خشک کن

حوله خشک کن ها دارای سایز های 8 و 14 لوله هستند. باید حوله خشک کن را با توجه به فضای خانه انتخاب کرد. انتخاب حوله خشک کن مناسب بسیار دارای اهمیت است به دلیل اینکه اگر عظیم باشد می تواند باعث از بین رفتن انرژی گردد و اگر هم کوچک باشد ممکن است که کارایی مورد نظر را نداشته باشد.

توان حوله خشک کن ها

همان طور که گفتیم حوله خشک کن ها دارای جنس و طرح های مختلف هستند و بنابراین توان خروجی آنها هم با هم متفاوت است. توان خروجی در حوله خشک کن ها با وات نشان داده می گردد.

بهترین مکان برای نصب حوله خشک کن ها

برای نصب حوله خشک کن ها در ساختمان های جدید که همه نکات رعایت شده است هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی بهتر است که این حوله خشک کن ها نزدیک پنجره و در باشد و دیوار پشت حوله خشک کن هم احتیاج به عایق سازی دارد.

فروشگاه مناسب برای تهیه انواع حوله خشک کن

فروشگاه اینترنتی لوتوس می تواند انتخاب مناسبی برای خرید انواع حوله خشک کن ها و اطلاع از قیمت روز حوله خشک کن ها باشد. شما با خیال راحت می توانید از این فروشگاه خرید کنید به دلیل اینکه قیمتی ارزان تر از سایر جاها دارد و همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1563

به "از سیر تا پیاز آشنایی با حوله خشک کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سیر تا پیاز آشنایی با حوله خشک کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید