آمار کرونا از این بدتر هم می شود، محرز:تعداد مبتلایان به شکل وحشتناکی افزایش پیدا کرده است

به گزارش آسمان فارس، خبرنگاران : مرگ 415 نفر باعث شد تا ایران سیاه ترین روز کرونایی خود را تجربه کند.

آمار کرونا از این بدتر هم می شود، محرز:تعداد مبتلایان به شکل وحشتناکی افزایش پیدا کرده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین: امروز، سیاه ترین روز کرونایی ایران بود، 415 زندگی بخاطر ابتلا به این بیماری به انتها خود رسیدند. خبر بدتر آن که براساس هشدارهای کارشناسان احتمالا روزهای بدتری هم در راه است.

دلیل اصلی درگیری ایران با این روزهای سیاه، به آنچه در هفته های گذشته رخ داد مرتبط است؛ از ابتدایی پاییز روز به روز، هفته به هفته، تعداد مبتلایان به کووید-19 در کشور افزایش پیدا کرد و حالا به نظر می رسد، پیامد این افزایش تعداد مبتلایان در آمار روزانه کروناویروس دیده می شود.

مینو محرز، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا، در این رابطه به خبرآنلاین می گوید: این آمار نتیجه گرفتاری تعداد بیشتری به بیماری است، بعد از 9 ماه کار، تعداد زیادی از بیماران سرپایی می شوند، و آن هایی که واقعا بدحال هستند بستری می شوند. وقتی تعداد بدحال ها افزایش پیدا کند، قطعا تعدادی از آن ها به آی سی یو رفته و می میرند. 80 درصد با علائم خفیف و بدون علامت مبتلا می شوند، 20درصد بدحال هستند که به بیمارستان می آیند، 5درصد از این ها به آی سی یو می فرایند و حداقل نصف آن ها می میرند. در این مدت تعداد بیماران مبتلایانی که دیده ام نسبت به قبل نه یک ذره، بلکه به شکل وحشتناکی افزایش پیدا کرده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1278

به "آمار کرونا از این بدتر هم می شود، محرز:تعداد مبتلایان به شکل وحشتناکی افزایش پیدا کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار کرونا از این بدتر هم می شود، محرز:تعداد مبتلایان به شکل وحشتناکی افزایش پیدا کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید