آمادگی لشکر 23 متحرک هجومی برای مقابله با تهدیدات

به گزارش آسمان فارس، امیر سرتیپ دوم نجفی با اشاره به آمادگی لشکر 23 متحرک هجومی در مقابله با تهدیدات گفت: لشکر 23 قادر به اجرای هر نوع مأموریتی است.

آمادگی لشکر 23 متحرک هجومی برای مقابله با تهدیدات

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ دوم اکبر نجفی فرمانده لشکر 23 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش در مورد ساختار این لشکر گفت: لشکر 23 با دارا بودن دو تیپ 223 واکنش سریع و تیپ 123 متحرک هجومی، آماده است که بنا به فرمان سلسله مراتب فرماندهی ارتش و نیرو های مسلح هر نوع مأموریت را در هر نقطه از کشور به نحو احسن انجام دهد.

وی اضافه کرد: تیپ 123 متحرک هجومی در مقاطعی از سال های گذشته در بخش هایی از مناطق مرزی کشور حضور یافت و مأموریت مراقبت از مرز ها را به بهترین شکل اجرا کرد.

امیرسرتیپ دوم نجفی با اشاره به تغییرات ساختاری در نیروی زمینی ارتش گفت: در سال های اخیر شاهد تغییراتی در سطح نیروی زمینی بودیم که طی آن یگان های زرهی، مکانیزه و پیاده به تیپ های متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شدند و به لحاظ قدرت، سرعت و چالاکی ارتقا یافتند.

وی در مورد آمادگی نیروی زمینی ارتش در برابر تهدیدات عنوان نمود: نیروی زمینی در سال گذشته چند رزمایش انجام داد که مهم ترین آن رزمایش اقتدار 99 نزاجا بود که طی آن در نوار ساحلی خلیج فارس و دریای عمان عملیات های مختلف ترکیبی و تکاوری را به نمایش گذاشت.

فرمانده لشکر 23 متحرک هجومی نزاجا تأکید کرد: تیپ های زرهی ما امروز قادرند ظرف 48 ساعت خود را به نوار مرزی برسانند و تیپ های واکنش سریع ما نیز این توانایی را دارند که کمتر از 24 ساعت در نقاط مأموریتی سراسر کشور حضور یابند.

امیر نجفی با اشاره به آمادگی لشکر 23 متحرک هجومی در مواجهه با تهدیدات گفت: لشکر 23 قادر به اجرای هر نوع مأموریتی در سراسر کشور است و دشمن را از نموده خود پشیمان می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1672

به "آمادگی لشکر 23 متحرک هجومی برای مقابله با تهدیدات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی لشکر 23 متحرک هجومی برای مقابله با تهدیدات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید