یاوری: محتوای مدارس سمپاد در اختیار تمام دانش آموزان مستعد قرار می گیرد

به گزارش آسمان فارس، تهران (پانا) - رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان از ارائه محتوای مدارس سمپاد به تمام دانش آموزان مستعد در کشور اطلاع داد.

یاوری: محتوای مدارس سمپاد در اختیار تمام دانش آموزان مستعد قرار می گیرد

الهام یاوری، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در مصاحبه با بخش باسخنگویان در برنامه رویداد از ارتقای قابل توجه در اقدامات اطلاع داد و گفت: سه ماموریت اول را برای سازمان در نظر گرفته ایم که مختص همه استعدادهای درخشان است.

وی با اشاره به باور عمومی مبنی بر مدرسه های موجود در کشور برای پرورش دانش آموزان سمپاد، اظهار کرد: در اساسنامه جدید فارغ از اینکه در کدام مدرسه درس می خوانند، دانش آموزان سمپاد مورد حمایت ما هستند و یکی از مهم ترین کارها اینست که تعامل میان استعدادهای درون و بیرون مدرسه را برقرار کنیم. محتوای مدرسه ما به سایر مدارس ارائه شده و سطح آموزش و پرورش را ارتقا می دهیم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان با اشاره به جوان بودنِ سازمان متبوع اش، گفت: یکی از طرح ها عمومی کردن مفاد درسی است که باید بازبینی گردد و در اختیار تمام دانش آموزان قرار گیرد.

یاوری اضافه نمود: قرار داریم مهارت علمی، برنامه های آموزشی و تربیتی و محتواهای مهارتی را در حوزه نرم افزار و هنر بصورت بسته های آموزشی در اختیار همه مدارس قرار دهیم.

وی گفت: بخش دوم از برنامه های ما تربیت نیروی انسانی است که بصورت متوازن و فراگیر صورت گیرد و رشته های متعددی نظیر هنر و ادبیات و سبک زندگی را در بر می گیرد. ما قصد داریم توازن در این حوزه ها را ارتقا ببخشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1454

به "یاوری: محتوای مدارس سمپاد در اختیار تمام دانش آموزان مستعد قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاوری: محتوای مدارس سمپاد در اختیار تمام دانش آموزان مستعد قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید