گیلار، طعم واقعی غذای گیلانی

به گزارش آسمان فارس، استان گیلان با 170 نوع غذا، دارای بیشترین تنوع غذایی در بین استان های دیگه ایرانه و کمتر کسی پیدا میشه که غذاهای شمالی رو دوست نداشته باشه، غذاهایی مثل مرغ ترش، اناربیج، باقلاقاتوق، میرزاقاسمی و خیلی غذاهای دیگه که در نوبت ثبت ملی هستن و از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی به حساب میان. بیشتر غذاهای گیلانی از محصولات بومی تهیه می شن و خیلی ها هم برای نوش جان کردن این غذاها، حتی گاهی به شهرهای شمالی سفر میکنن. اگه شما هم عاشق این جور غذاها هستین و دلتون یه غذای شمالی واقعی میخواد، لازم نیست که به گیلان سفر کنین! فقط کافیه سری به رستوران گیلار بزنین و از طعم خوش غذاهاش لذت ببرین.

گیلار، طعم واقعی غذای گیلانی

در رستوران گیلار نه تنها غذاها طعم واقعی غذاهای محلی گیلانی رو دارن، بلکه فضای این رستوران کاملا اصیل و بر پایه معماری روستایی و شهری کهن استان گیلان در راستای حفظ و معرفی میراث معماری سنتی گیلان است.

علاوه بر پرطرفدارترین غذاهای گیلانی، می تونین توی رستوران گیلار انواع کباب و غذای ایرانی رو با بالاترین کیفیت و طعمی بی نظیر نوش جان کنین. ضمناً این رستوران، دسرهای مختلفی مثل رشته خوشکار ، کوکی و حلوای برنجی رو هم ارائه می کنه که پیشنهاد میشه اونا رو با دم نوش های گیاهی خوشمزه گیلار میل کنید.

درضمن نیازی نیست نگران جای پارک باشین، رستوران گیلار دارای پارکینگ اختصاصیه، پس با خیال راحت به این رستوران برید و از غذاتون لذت ببرین.

آدرس: نیاوران به سمت تجریش، بعد از سه راه یاسر، نرسیده به چهارراه مژده، پلاک 397

شماره تماس:22741665، 22741393

لینک اینستاگرام گیلار

لینک سایت گیلار

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2120

به "گیلار، طعم واقعی غذای گیلانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلار، طعم واقعی غذای گیلانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید