گوشی L شکل سامسونگ با نمایشگر تاشو به طرفین!

به گزارش آسمان فارس، سامسونگ به تازگی یک اختراع نو در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) به ثبت رسانده است. این پتنت یک گوشی هوشمند L شکل دارای یک صفحه نمایش تاشو است که به سمت بیرون باز می گردد. می توان قسمت کناری گوشی را به سمت پشت تا کرد، بنابراین هم پنل جلو و هم پنل عقبی این گوشی مجهز به نمایشگر خواهند بود.

گوشی L شکل سامسونگ با نمایشگر تاشو به طرفین!

به گزارش خبرنگاران، بعضی ویژگی های این دستگاه ما را به یاد گوشی LG Wing می اندازد. از نمایشگر ثانویه گوشی Wing می توانستیم برای باز کردن برنامه های ثانویه در یک پنجره کوچکتر و یا نمایش اطلاعات اضافی در حین بازی و تماشای فیلم استفاده کنیم. اختراع نو سامسونگ را می توان در حالی که به صورت عمودی یا کناری نگه داشته اید، بوسیله فلپ نمایشگر کمکی به سمت چپ یا بالا استفاده کرد.

از آنجایی که صفحه نمایش می تواند به سمت عقب جمع گردد، این بخش از صفحه نمایش به طور بالقوه می تواند به عنوان چشم انداز یاب برای دوربین های عقب استفاده گردد. این گوشی مجهز به یک دوربین سه گانه و فلاش LED خواهد بود؛ اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات دقیق آن ها ارائه نشده است. از دیگر ویژگی های این پتنت می توان به باتری دو گانه آن اشاره نمود. نمایشگر تاشو گوشی آینده سامسونگ از شیشه بسیار نازک سامسونگ ساخته شده است، همان لایه محافظی که در Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 سامسونگ استفاده شده است.

یکی از چالش های طراحی هایی مانند این، قرار دادن یک لولای تاشو در داخل دستگاه است که صفحه نمایش دور آن قرار می گیرد. سامسونگ قبلاً لولای تاشو به سمت بیرون نساخته است. به علاوه، لولا باید فضا را اشغال کند و شاید این علت استفاده از باتری دوگانه باشد. شرکت های فناوری اغلب برای دستگاه هایی که هرگز به فراوری نمی رسند، پتنت ثبت می نمایند. باید دید آیا سامسونگ در آینده چنین محصولی عرضه خواهد نمود یا خیر.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1963

به "گوشی L شکل سامسونگ با نمایشگر تاشو به طرفین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی L شکل سامسونگ با نمایشگر تاشو به طرفین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید