کونته: اینتر و یووه نشان دادند مدعی قهرمانی هستند، در تیم من همه شانس بازی دارند

به گزارش آسمان فارس، خبرنگاران: سرمربی بانوی پیر تساوی نراتزوری و بیانکونری در استادیوم جوزپه مه آتزا را نشانه ای از قدرت این دو تیم به عنوان مدعیان کسب اسکودتو در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا دانست.

کونته: اینتر و یووه نشان دادند مدعی قهرمانی هستند، در تیم من همه شانس بازی دارند

به گزارش خبرنگاران، تیم های اینتر و یوونتوس شب گذشته (شنبه) در استادیوم جوزپه مه آتزای شهر میلان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک سرانجام پیدا کرد. آنتونیو کونته پس از این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: امروز تایید می کنیم که اینتر هم می تواند یکی از بالانشینان جدول رده بندی لیگ سال جاری باشد اما شکست دادن یوونتوس هم کار بسیار سختی است. من بازی بسیار خوبی را از تیمم در نقاط مختلف زمین شاهد بودم آن هم برابر تیمی که تا سرانجام بازی از هر حیث برای رقابت کردن آماده بود و ابراز لازم را داشت، البته آنها این فصل درگیر رقابت های اروپایی نیستند و از آمادگی جسمانی بهتری برخوردار خواهند بود.

کونته اضافه نمود: چیزی که من بیشتر از همه از نمایش تیمم دوست داشتم کوشش و انگیزه آنها برای خوب کار کردن بود. ما یک گل عقب افتادیم اما خیلی جدی به آن واکنش نشان دادیم و حتی می توانستیم 2 بر یک هم جلو بیفتیم. در ابتدای نیمه دوم ما باید هوشیارتر و با تمرکزتر بازی می کردیم هرچند رسیدن به چنین اهدافی بعد از خستگی ناشی از بازی های ملی و تاوانی که بعضی از بازیکنان مان برای شرکت در اردوی کشورهای شان پرداختند، بسیار سخت بود.

استفان لیشت اشتاینر یکی از بازیکنانی بود که کونته در ابتدای نیمه دوم تعویض کرد، چرا که نه تنها در نیمه اول کارت زرد گرفته بود بلکه خشن بازی می کرد و احتمال داشت که کارت زرد دوم را هم بگیرد و یوونتوس را 10 نفره کند. کونته در این خصوص توضیح داد: استفان کارت گرفته بود و بعد از آن هم به خطایی که کرد ریسک دریافت کارت قرمز را به جان خرید زمانی که تمام بازیکنان اینتر برای اعتراض به سمت داور دویدند و از او خواستند که کارت قرمز را از جیبش در آورد. با تجربه ای که از دوران بازیگری ام دارم، می دانم که در این شرایط داوران منتظرند تا خطای دیگری از بازیکن خاطی سر بزند و کارت قرمز را به او نشان دهند. در حقیقت من تا آخر نیمه اول هم صبر کردم چون زودتر از آن نمی توانستم او را تعویض کنم.

کونته برای جدال با اینتر از همان ترکیبی استفاده کرد که در 3 بازی قبلی تیمش در سری A استفاده نموده بود. وی در این باره هم عنوان نمود: وقتش که برسد از سیستم چرخشی هم استفاده می کنیم. سری A در حال حاضر هدف اصلی ما است و این فصل می توانیم به یک موفقیت تاریخی دست پیدا کنیم.

کاپیتان پیشین بانوی پیر اظهار داشت: من هرگز نمی خواستم مقابل اینتر از سیستم چرخشی استفاده کنم. در این چند هفته آینده باید ببینیم که قدرت واقعی تیم در چه حد است، چون در حال حاضر ما فقط یک بار در هفته بازی می کنیم. من به نیمکت نشینان تیمم هم که به اندازه بازیکنان اصلی به میدان نرفته اند اعتماد دارم. فابیو کوالیارلا روی فرم است و شاید در بهترین وضعیتی باشد که از زمان آمدن من به یوونتوس بوده است. او خیلی خوب تمرین می نماید و همواره نگاهم به او هست. در واقع در تیم من همه شانس بازی دارند.

کونته در سرانجام عنوان نمود: فرناندو یورنته هم عضوی از تیم ما است اما او یک سال خانه نشین بوده است و این بدان معنا است که کمی از سرعت و آمادگی جسمانی همیشگی اش را از دست داده است و به همین خاطر فرصت می خواهد تا دوباره کاملاً آماده گردد. من او را تا قبل از اینکه به آمادگی کامل نرسد و نتواند رسانه ها را با بازی هایش قانع کند به میدان نمی فرستم.

بازی بعدی شاگردان کونته سه شنبه این هفته در لیگ قهرمانان اروپا و در خانه تیم کپنهاگن دانمارک است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 381

به "کونته: اینتر و یووه نشان دادند مدعی قهرمانی هستند، در تیم من همه شانس بازی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: اینتر و یووه نشان دادند مدعی قهرمانی هستند، در تیم من همه شانس بازی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید