چه نکاتی را باید در طراحی بسته بندی خرده فروشی بدانید؟

به گزارش آسمان فارس، برندها ساعت های بی شماری کار می نمایند تا محصولاتی بی نقص ارائه دهند که نمای مناسبی را با بسته بندی برای مصرف نمایندگان هدف شما ارائه می دهند. این مرحله نیز لازم است و باید اطمینان حاصل کنید که بسته بندی های مجذوب کننده و دوست داشتنی مانند جعبه آماده یا ساک دستی آماده برای محصولات خود ایجاد می کنید. طرح روی بسته بندی شما، سخنگوی بی صدای محصول شما هنگام نمایش و آویزان شدن در قفسه های بازار خرده فروشی هستند.

چه نکاتی را باید در طراحی بسته بندی خرده فروشی بدانید؟

بنابراین، بسته بندی محصول شما فوق العاده به نظر می رسد و برای عملکرد مناسب عالی است. در ادامه ده نکته پویا را ارائه می کنیم تا مطمئن شوید که ظاهر کامل بسته بندی خرده فروشی سفارشی شما همواره همراه با پیغام مناسب است.

چه نکاتی را در طراحی بسته بندی خود باید رعایت کنید؟

عبارت معتبر را روی بسته بندی خود برای فروش چاپ کنید

به دقت فکر کنید تا بفهمید به چه کسانی فروش می نمایند و مشتریان شما چقدر بسته بندی محصول را مجذوب کننده می دانند. پس از دانستن پاسخ همه سؤالات، وقت آن است که بمانید و اطلاعات معتبر را چاپ جعبه کنید. انتخاب کلمه شما باید دقیق و واضح باشد تا به مشتریان قابل اعتماد خود بفروشید.

هرگز چنین ادعاهایی را روی بسته بندی های خرده فروشی که برای مشتریان هدف خود ارائه نمی کنید، چاپ نکنید. اگر مشتریان شما چنین کیفیت و عملکردی را که روی جعبه ذکر نموده اید، پیدا ننمایند، مشتریان خود را از دست خواهید داد. و این ممکن است باعث کاهش فروش و رشد برند شما گردد.

هنگام طراحی جعبه های بسته بندی خود صادق باشید

به آنچه در بیرون بسته بندی چاپ نموده اید فکر کنید، زیرا باید با محتوای داخلی مطابقت داشته باشد. اگر محتوای داخلی و خارجی شما مطابقت نداشته باشد، اعتماد مشتریان را از دست داده اید.

با این حال، شما می خواهید گرافیک توجه خریداران بالقوه شما را جلب کند، بنابراین هر محتوایی را انتخاب کنید که مناسب محصول شما باشد. به خاطر داشته باشید که هنگام باز کردن بسته، باید احتیاج پتانسیل مصرف نماینده خود را برآورده کنید. بنابراین، بسته بندی خود را منحصر به فرد و برای مشتریان خود مجذوب کننده کنید.

رنگ ها و فونت های عالی را برای جعبه های خرده فروشی انتخاب کنید

اگر می خواهید بسته بندی خود را مجذوب کننده و فریبنده کنید، باید رنگ ها و فونت های سفارشی را انتخاب کنید تا آن ها را از بقیه برندها متمایز کند. علاوه بر این، رنگ ها باید محصول را تقویت و تکمیل نمایند و نباید با آن ها مخالفت یا با آن ها مبارزه نمایند.

بنابراین، حروفی را انتخاب کنید که منحصر به فرد باشد و بتوانید میزان آن را مطابق با احتیاج محتوای خود سفارشی کنید تا در بین رقبا برجسته شوید. اما فونت باید برای مخاطبان هدف شما قابل خواندن باشد.

مطمئن شوید که طراحی بسته بندی شما برای همه جا کار می نماید

در حال حاضر محصولات در همه جا با روش های مختلف فروخته می شوند. اگر بعضی از برندها محصول را با قرار دادن آن ها در قفسه های خرده فروشی به فروش می رسانند، در این میان کسب و کارهای زیادی نیز به صورت آنلاین وجود دارند. بنابراین، برای نمایش بسته بندی، شکل و میزان محصول خود به گرافیک و تصاویر احتیاج دارید.

شاید بسته بندی محصول شما در صفحه اول روزنامه یا مجله چاپ شده باشد. ما می دانیم که هدف اصلی بسته بندی جلب توجه مشتری و مجبور کردن آن ها به خرید اقلام شماست. با توجه به این؛ شما باید تمام احتیاجهای بسته بندی خود را با استفاده از سبک ها یا طرح های بسته بندی ایمن برآورده کنید.

مهم نیست که کاربران نهایی شما وب سایت شما را با تلفن همراه یا لپ تاپ جستجو می نمایند، بسته بندی شما باید برای همه کاربران شما مجذوب کننده و فریبنده باشد. بنابراین، رنگ های روشن، الگوهای طراحی شگفت انگیز و ویژگی ها را برای ایجاد جعبه های بسته بندی خیره نماینده، انتخاب کنید.

بسته بندی خرده فروشی باید کاربردی باشد

اگر بسته بندی خود را شگفت انگیز می کنید، به این معنی نیست که به بسته بندی ایمن احتیاج ندارید. زیبایی و امنیت هر دو برای برجسته کردن محصول شما در بین رقبا ضروری هستند. هر سازنده محصول باید اطمینان حاصل کند که بسته بندی آن ها از نظر شکل، میزان و مواد کاربردی است.

بنابراین، اگر محصول شما سنگین است، باید دسته هایی را در بالای بسته بندی خود اضافه کنید تا مشتریان شما آن را راحت تر تحویل بگیرند و حمل نمایند. اگر نتوانند با خیال راحت محصول را از قفسه بلند نمایند، در آینده قصد خرید آن را ندارند.

با این حال، هنگامی که مشتریان محصولات رده بالا را خریداری می نمایند، انتظار بسته بندی با کیفیت بالا را دارند که نشان دهنده محصولی باشد که برای آن هزینه پرداخته اند. بنابراین، به خاطر داشته باشید که مردم در پی بسته بندی های سازگار با محیط زیست هستند که برای محیط زیستشان پایدار باشد.

بسته بندی خرده فروشی باید کاربر پسند باشند

شما باید اطمینان حاصل کنید که بسته بندی به یاد ماندنی که کاربر پسند است و مشتریان شما از آن ها لذت می برند. در خصوص این موضوع، هرگز از جعبه بسته بندی که به سختی باز می گردد برای بسته بندی محصولات خود استفاده نکنید. به این موارد اضافه کنید، باید احتیاجهای محصول خود را در نظر داشته باشید و آن ها را در جعبه های خود بسته بندی کنید.

به عنوان مثال، اگر محصولی را می فروشید که ریخته می گردد، بسته ای را با دهانه ای پیشنهاد دهید که به آن ها یاری می کند تا به راحتی بریزند و هیچ آشفتگی ایجاد ننمایند.

استفاده از بسته بندی سبز با جعبه کرافت را نباید فراموش کنید

اکنون زمان آن رسیده است که بسته بندی های خرده فروشی سبز را برای اقلام خرده فروشی شنماینده خود بسازید. اکنون برندهای بسته بندی با راهکار های بسته بندی سازگار با محیط زیست مانند جعبه های بسته بندی کرافت عرضه می شوند. این در محدوده ضخامت های متعدد موجود است و شما می توانید آن ها را بر اساس احتیاج محصول خود، انتخاب کنید.

بنابراین، شما باید با استفاده از جعبه های کرافت، و جعبه های بسته بندی برای اقلام خرده فروشی خود، سبز باشید.

بسته بندی انتخاب کنید که قابل رویت کردن و انبار شدن باشد

یک خرده فروش اقلام شما را به عنوان ذخیره در انبار قرار می دهد یا آن ها را در قفسه های بازار خود به نمایش می گذارد تا مشتریان شما را درگیر کند. از این نظر، بسته بندی شما برای هر دو منظور کاربردی است. بهتر است محصول خود را در انبارها و بعلاوه در قفسه های خود قرار دهید. نگهداری بعضی از جعبه های مونتاژ شده، در انبارها سخت است.

عمر مفید محصول خود را با مواد سفارشی افزایش دهید

اگر می خواهید محصول خود را در برابر اثرات رطوبت و احتمالا دما محافظت کنید و ماندگاری بسته بندی خود را به حداکثر برسانید، هنگام طراحی بسته بندی خرده فروشی خود باید از مواد با کیفیت بهره ببرید.

گاهی در چیدمان محصولات به علت عجله و هر علت دیگری به زمین می افتند. در این زمان، با استفاده از مواد با کیفیت می توانید محصول خود را از آسیب نجات دهید و عمر آن را برای برترین تجربه مشتریان خود افزایش دهید.

تقسیم نماینده ها و لوازم جانبی را برای ایمن کردن محصولات خود اضافه کنید

تقسیم نماینده ها فضای خاصی را برای محصول شما فراهم می نمایند تا به راحتی تعمیر گردد و نمی تواند حرکت کند. بنابراین، به این معنی است که اگر می توانید امنیت محصولات خود را بهبود ببخشید، از لوازم جانبی، تقسیم نماینده ها و سایر مواد امنیتی بهره ببرید.

بعلاوه، می توانید برای بسته بندی های نمایشی خرده فروشی، به ویژه برای اقلام کوچک، از پارتیشن پانچ بهره ببرید. برای خرید جعبه های باکیفیت، تامین نماینده بسته بندی را پیدا کنید که لوازم بسته بندی خرده فروشی باکیفیت را با قیمت های پیشرو در بازار عرضه می کند.

نتیجه

نوشته بالا ده نکته را برای ساخت جعبه های بسته بندی خرده فروشی مجذوب کننده و فریبنده برای بسته بندی محصولات خود شرح می دهد. در این زمینه، باید صادقانه و معتبر باشید تا کیس های بسته بندی خرده فروشی خود را چاپ کنید. بعلاوه، رنگ های سفارشی را انتخاب کنید، آن ها را آموزنده و کاربرپسند کنید و سبک های کاربردی را انتخاب کنید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 5 آبان 1403 بروزرسانی: 5 آبان 1403 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2275

به "چه نکاتی را باید در طراحی بسته بندی خرده فروشی بدانید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه نکاتی را باید در طراحی بسته بندی خرده فروشی بدانید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید