پوچتینو: نمی توانم بگویم از نمایش بازیکنانم مقابل لایپزیگ راضی ام

به گزارش آسمان فارس، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از اینکه تیمش پیروزی خارج از خانه مقابل تیم لایپزیگ آلمان را در آخرین دقیقه بازی از دست داد ناراحت است.

پوچتینو: نمی توانم بگویم از نمایش بازیکنانم مقابل لایپزیگ راضی ام

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن پس از تساوی 2-2 شب گذشته (چهارشنبه) مردانش در خانه تیم لایپزیگ آلمان در دیداری که در آن نماینده اسپانیا تا وقت های تلف شده نیمه دوم از حریف خود پیش بودند، به خبرنگاران گفت: برایم سخت است که بگویم از بازی تیمم راضی ام. نه فقط من بلکه همه اعضای تیم از این که بازی به تساوی کشیده شد ناراحت هستیم. من فکر می کنم که پاری سن ژرمن آنقدر موقعیت داشت که خیلی زودتر از این ها کار حریفش را یکسره کند. در مجموع اما باید بگویم که نتیجه عادلانه ای برای این بازی رقم خورد.

سرمربی آرژانتینی PSG ادامه داد: باید بازی را بررسی کنیم اما گاهی اوقات شما باید اعتراف کنید که حق حریف تان هم بود که چیزی از بازی کسب کند و امشب این موضوع درباره لایپزیگ صدق می نماید چرا که این محل دارای تیمی بسیار خوب است.

پوچتینو در سرانجام گفن: اینکه حالا بعد از منچسترسیتی تیم دوم جدول گروه مان هستیم چیزی را برای ما تغییر نمی دهد. ما باید انگیزه و اشتیاق دوباره جنگیدن را در تیم مان برای بازی های بعدی و بازگشت به صدر جدول زنده کنیم. هدف ما صعود از مرحله گروهی است و باید با در نظر داشتن این موضوع در بازی بعدی به میدان برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1807

به "پوچتینو: نمی توانم بگویم از نمایش بازیکنانم مقابل لایپزیگ راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: نمی توانم بگویم از نمایش بازیکنانم مقابل لایپزیگ راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید