پارک رویایی و شگفت انگیز 6 می در باتومی

به گزارش آسمان فارس، باتومی با سواحل جذاب ، طبیعت فوق العاده و آب و هوای مطلوب یکی از بهترین شهرهای گرجستان برای سفر است . باتومی شهری ساحلی است که در جمهوری خودمختار آجارستان در قسمت جنوب غربی گرجستان واقع شده است . گردشگران تور گرجستان در سفر به باتومی با گزینه های مختلف دیدنی و تجربه کردنی روبرو می شوند که بازدید و استفاده از آن ها بر خبرنگاران آنان می افزاید . در باتومی چندین پارک محبوب و عظیم وجود دارد که پارک 6 می یکی از آن هاست . پارک رویایی و شگفت انگیز 6 می در باتومی یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پارک های عمومی گرجستان است که در سال 1881 میلادی تاسیس شده است . امروزه این پارک با زیبائی ها و جذابیت های مثال زدنی به عنوان یکی از برترین جاذبه های باتومی مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد .

پارک رویایی و شگفت انگیز 6 می در باتومی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

درباره پارک 6 می باتومی

همانگونه که بیان شد پارک ششم می باتومی یکی از کهن ترین پارک های موجود در کشور گرجستان است که از اواخر قرن نوزدهم میلادی به یادگار مانده است . این پارک یکی از بهترین اماکن باتومی برای گذراندن وقت در کنار دوستان و اعضای خانواده است . گردشگران تور باتومی در پارک 6 می باتومی 6May Park Batumi علاوه بر استفاده از هوای تمیز و استراحت می توانند در مسیرهای مختلف پیاده روی کرده و از بخش های جذاب این پارک دیدن نمایند . گفتنی است که پارک رویایی و شگفت انگیز 6 می در باتومی توسط فردی به نام Reseller طراحی شده است .

الساندر سوم یکی از امپراتوران روسیه در سال 1888 از این پارک دیدن کرد و چند درخت در این مجموعه کاشت . به همین دلیل نام باغ الکساندر بر این پارک گذاشته شد . در گذر زمان نام این چندین بار پارک تغییر یافت که آخرین بار در سال 2006 میلادی نام پارک 6 می برای آن انتخاب شد . اواخر دهه 1930 بود که به پارک ششم می باتومی چندین ستون به سبک یونانی و یک تندیس از اولین زن خلبان که در جنگ جهانی دوم درگذشت افزوده شد .

جاذبه های پارک ششم می باتومی

دریاچه بیضی شکل نوریگلی یکی از جاذبه های پارک 6 می باتومی است که در مرکز این پارک واقع شده است . گردشگران با پرداخت هزینه می توانند بر روی این دریاچه قایق سواری نمایند . از دیگر جاذبه های گردشگری باتومی و بخش های جذاب پارک شش می می توان به باغ وحش آن اشاره کرد . این باغ وحش در اواخر دهه 1930 تاسیس شده و در دهه گذشته دوباره مدل سازی شده است . در باغ وحش باتومی گونه های مختلف جانوری به نمایش گذاشته شده اند . در این باغ وحش منطقه ای وجود دارد که در آن بچه ها می توانند از نزدیک اسب های زیبا ، خرگوش های بامزه و خوکچه های هندی را ببینند .

آکواریوم باتومی که در سال 1966 تاسیس شده از دیگر دیدنی های باتومی واقع در پارک 6 می باتومی گرجستان است . در این آکواریوم نزدیک 100 گونه مختلف ماهی وجود دارد که از دریای سیاه ، آب های آزاد گرجستان و … به این مکان منتقل شده اند . مجموعه تفریحی دلفیناریوم باتومی نیز در این پارک واقع شده است . پارک دلفین های باتومی در سال 1975 تاسیس شده است . گردشگران تور باتومی با بازدید از تمامی بخش های این پارک جذاب و دیدنی می توانند لحظاتی خوش و بیادماندنی در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشند . این پارک امروزه از بهترین پارک های باتومی ، محبوب ترین تفریحات باتومی و جاذبه های گرجستان به شمار می آید .

آدرس و موقعیت پارک 6 می باتومی

این پارک در مرکز باتومی و در خیابان روستاولی قرار گرفته است .

هزینه پارک 6 می باتومی چقدر است ؟

ورود به پارک 6 می گرجستان رایگان است اما گردشگران برای بازدید از آکواریوم باتومی ، دلفیناریوم باتومی ، باغ وحش باتومی و قایق سواری بر روی دریاچه نوریگلی باید هزینه پرداخت نمایند .

منبع: لذت سفر
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 852

به "پارک رویایی و شگفت انگیز 6 می در باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک رویایی و شگفت انگیز 6 می در باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید