پارسایی: بازیکنان مان خود را از پیش برنده می دانستند، به سختی بچه ها را برگرداندیم

به گزارش آسمان فارس، سرمربی تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت گفت: بازیکنان مان به نوعی از پیش برنده وارد زمین شدند و کار مسئله ای داشتیم تا بچه ها را به بازی برگردانیم.

پارسایی: بازیکنان مان خود را از پیش برنده می دانستند، به سختی بچه ها را برگرداندیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید پارسایی، سرمربی تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت پس از رجحان تیمش برابر پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر هندبال گفت: بازی امروز دیدار ماقبل پایانی در لیگ برتر بود. در دیدار رفت پرسپولیس را شکست داده بودیم و بچه ها به نوعی از پیش برنده وارد زمین شدند و این موضوع آنها را در شرایط روحی سختی قرار داد و کار مسئله ای داشتیم تا بچه ها را به بازی برگردانیم. خوشبختانه در 10 دقیقه آخر نتیجه بازی را گرفتیم.

وی در خصوص آخرین دیدار تیمش برابر ذوب آهن گفت: در بازی رفت برابر ذوب آهن پیروز شدیم و تلاش می کنیم تا باز هم به رجحان برسیم و جایگاه خود را در جدول مطلوب تر کنیم.

سرمربی تیم هندبال فراز بام در خصوص نحوه برگزاری لیگ گفت: امیدواریم جامعه و جهان از کرونا به آرامش برسد. قطعا لیگ با این شرایط باعث خستگی، فرسودگی و آسیب می شود. می بینیم در روزهای آخر تیم ها کم روحیه وارد میدان می شوند. دوری از خانواده و اردوی طولانی باعث خستگی و کاهش کیفیت دیدارها شده است. امیدوارم در بازی آخرهم کسی آسیب نبیند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1489

به "پارسایی: بازیکنان مان خود را از پیش برنده می دانستند، به سختی بچه ها را برگرداندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارسایی: بازیکنان مان خود را از پیش برنده می دانستند، به سختی بچه ها را برگرداندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید