ویسی: بازی سختی را پیش بینی می کردیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

به گزارش آسمان فارس، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی سختی را پیش بینی می کردیم چون 2 بازی قبل را از دست داده بودیم.

ویسی: بازی سختی را پیش بینی می کردیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

به گزارش خبرنگاران از اهواز، عبداله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سختی را پیش بینی می کردیم چون 2 بازی قبل را از دست داده بودیم. از نظر روحی و روانی تیم برگشت و از نظر تاکتیکی بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی گفت: شادم از این بابت که توانستیم به جدول برگردیم و 3 امتیاز خیلی سخت را دشت کنیم. استرس خیلی زیادی خودم و تیم داشتیم و توانستیم بر این استرس غلبه کنیم. مس رفسنجان تیمی بسیار گردن کلفت، از نظر مهره قوی و 2-5-3 را فوق العاده بازی می نماید و ما از این تیم می ترسیدم شادم که توانستیم بنده این بازی باشیم. امیدوارم در بازی های پیش روز این پیروزی ها ادامه داشته باشد. ما برای نیم فصل باخت های خود را داده ایم باید با تمام وجود برای امتیازهای به جامانده نیم فصل کوشش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی درباره آمادگی ایوب والی بیان نمود: ایوب از دوران بدنسازی با ما بود. خوب بود و خوب تمرین کرد. مصدومیت جزئی داشت. یکی را می خواستیم با بچه ها بتواند ارتباط خوبی در زمین برقرار کند ایوب بود. مهاجمان مس پشت سر دفاع ما بازی نمی کردند به همین دلیل به کسی احتیاج داشتیم که دفاع را خوب جمع و با بازیکنان صحبت کند؛ این بازیکن ایوب والی بود و یاری شایانی به ما کرد.

ویسی در خصوص تغییرات زیاد بازیکنان در بازی مقابل مس رفسنجان اضافه نمود: تیمی که دو شکست در کارنامه خود دارد در بازی سوم هم با آن ترکیب برود خوب نیست. احتیاج به تغییرات داشتیم و این تغییرات خوب بود و واقعا به ما یاری کردند. اولین بازی جبوری بود و گل زد. ساسان انصاری می توانست آن توپ را گل کند و اشتباهی نکند. به هر حال گاهی بازیکن اشتباه می نماید به ضرر تیم و گاهی کاری خوبی انجام می دهد که به نفع تیم است. مهم این بود که ما این بازی را ببریم مهم نبود چه بازیکنی خوب بازی می نماید و بچه ها هم قسم شده بودند بازی را ببرند. با این ترکیب و این شکل می توانستیم دو سه گل دیگر بزنیم. متأسفانه دروازه خالی را به بیرون زدیم ولی باز استرس داشتیم زمانی که دو گل جلو بودیم تعویض هایی انجام دادیم اما بازیکنانی که به زمین رفتند به علت استرسی که برای حفظ نتیجه بازی داشتند نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. در خصوص عدم حضور پاتوسی هم باید بگویم به علت اینکه ایشان در بازی قبلی مصدوم شد و در طول هفته با ما تمرین نداشت نتوانست در این بازی تیم را همراهی کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اشکالات عمده تیم فولاد خوزستان برای ادامه بازی ها عنوان نمود: روز اول که به فولاد آمدم گفتم می تواند این تیم هیچ اشکالی نداشته باشد. زمانی که به این تیم آمدم پنجره مان بسته بود من آمدم و گفتم همه چیز خوب است شاید من شیطنت می کردم. پنجره ما موقعی باز شد که نمی توانستیم بازیکنی بگیریم و اینکه نوع بازی و تفکرات مربی قبلی قابل احترام بود اما نوع بازی ما فرق می کرد با سال های گذشته و ما به زمان احتیاج داشتیم. امیدوارم هرچه سریعتر بچه ها با تفکرات من آشنا شوند و بتوانیم فرایند خوبی داشته باشیم. مردم با توجه به شرایط این استادیوم و امکاناتی که وجود دارد دوست دارند تیم خوبی داشته باشند و نمی خواهم خدای ناکرده من شریک تیم بد باشم. دوست دارم شریک خوب باشم و مردم خوزستان را شاد کنم. ما به مردم خوزستان بدهکاریم؛ امیدوارم روز به روز بهتر باشیم و شاد شان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره عقب نشینی تیم فولاد در 20 دقیقه آخر بازی بیان نمود: طبیعی بود چون آنها بازی بلند می کردند و ما دیگر توان پرس نداشتیم. تمام تمرینات ما این بود که پشت سر دفاع ما نفرایند هر زمان امکان داشت توپ سومی برای ما اتفاق ناگواری رخ دهد اما با این حال باز می توانستیم دو گل بزنیم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1806

به "ویسی: بازی سختی را پیش بینی می کردیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: بازی سختی را پیش بینی می کردیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید