هندبال با چاشنی چاقوکشی و گاز اشک آور

به گزارش آسمان فارس، بازی بین دو تیم فرازبام دهدشت و زاگرس اسلام آباد در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال با درگیری تماشاچیان و بازیکنان و چاقوکشی و همچنین پرتاب گاز اشک آور به خاتمه رسید.

هندبال با چاشنی چاقوکشی و گاز اشک آور

به گزارش مهر، در چارچوب بازی های هفته شانزدهم از سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان، دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب روز گذشته، 25 بهمن، در دهدشت به مصاف هم رفتند.

در این بازی که از ابتدا با تنش همراه بود تیم دهدشت با اختلاف یک گل توانست تیم مدعی قهرمانی لیگ را از پیش رو بردارد. در انتها این بازی بین تماشاچیان تیم میزبان و بازیکنان زاگرس درگیری بوجود آمد که چند مصدوم از آن به جا ماند.

هوشنگ کاکلوند مربی تیم زاگرس اسلام آباد غرب با تایید اتفاقات این بازی گفت: از ابتدای بازی تنش وجود داشت. بعد از انتها بازی و در حالی که تیم میزبان برنده دیدار بود، نزدیک به 200 تماشاچی تیم میزبان به زمین ریختند. درگیری به حدی شدید بود که با جایگاه به سر یکی از بازیکنانمان زدند و بیهوش شد.

وی اعلام نمود: انگشت خودم در این بازی شکسته است. با جایگاه به سر مهدی طالبی بازیکن تیم زاگرس زدند و بیهوش شد. به دست و پشت محمد شیربندی (بازیکن تیم زاگرس) چاقو زدند که به بیمارستان رفت و الان مرخص شده است. این تنش به حدی بود که باید گفت ما از خودمان دفاع کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پلیس یا نیروی انتظامی در سالن دخالتی برای انتها دادن به درگیری نداشت و آیا فیلمی از درگیری ها وجود دارد، گفت: نیروی انتظامی هم در سالن بود و چند تیر مشقی هوایی زد و حتی گاز اشک آور هم زدند. گوشی که فیلم می گرفت را هم شکستند. به هر حال درگیری زیاد بود و نمی دانم چطور این مسئله را توصیف کنم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 206

به "هندبال با چاشنی چاقوکشی و گاز اشک آور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال با چاشنی چاقوکشی و گاز اشک آور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید