هفته نخست بازگشایی مدارس در آمریکا؛ صدها دانش آموز قرنطینه شدند

به گزارش آسمان فارس، در هفته نخست بازگشایی مدارس در آمریکا که به اصرار دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور انجام شد، دستکم 260 دانش آموز و هشت معلم مدرسه ای در ایالت جورجیا قرنطینه شدند.

هفته نخست بازگشایی مدارس در آمریکا؛ صدها دانش آموز قرنطینه شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به نقل از شبکه خبری سی ان ان، دستکم 260 دانش آموز و هشت معلم در حومه شهر آتلانتا در ایالت جورجیا پس از آنکه آزمایش کووید-19 تعدادی از آن ها مثبت شد، قرنطینه شدند.

در بیانیه های ارسال شده در پایگاه خبری این مدرسه، آزمایش دستکم 11 دانش آموز و 2 کارمند تا به امروز مثبت اعلام شده است. مقرر گشته است تمامی کارمندان و دانش آموزان این مدرسه به مدت دو هفته قرنطینه شوند و دانش آموزان از خانه آموزش ها را به صورت آنلاین دریافت نمایند. به گفته مقامات منطقه ای آتلانتا، یک دانش آموز 7 ساله که پس از حضور در مدرسه، آزمایش کووید-19 وی ثبت شده بود جان خود را از دست داده و به این ترتیب جوانترین کسی است که در جورجیا جان خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست می دهد. این کودک هیچ بیماری زمینه ای نداشته است.

با بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید در سراسر کشور، والدین و مدیران با تصمیم گیری های دشواری برای اطمینان از سلامت فرزندانشان برای رفتن به مدرسه در زمان همه گیری کرونا روبرو شدند.

در حالی که بسیاری از والدین موافق آموزش از راه دور هستند، بعضی دیگر تصمیم به بازگشت به کلاسهای درس گرفتند. در این میان دکتر آنتونی فائوچی رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در خصوصو بازگشایی مدارس اعلام نموده بود که در صورت اولویت قراردادن اقدامات ایمنی، کار می نماید.

براساس آخرین آمار منتشر شده تا به امروز بیش از پنج میلیون و 149 هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده و از این میان بالغ بر 165 هزار نفر جان خود را از دست داده اند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1151

به "هفته نخست بازگشایی مدارس در آمریکا؛ صدها دانش آموز قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته نخست بازگشایی مدارس در آمریکا؛ صدها دانش آموز قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید