نیم میلیون خانوار در صف دریافت مستمری بهزیستی!

به گزارش آسمان فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از وجود 419 هزار خانوار پشت نوبتی برای دریافت مستمری اطلاع داد.

نیم میلیون خانوار در صف دریافت مستمری بهزیستی!

به گزارش خبرنگاران، علیرضا انجلاسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: 136 هزار نفر فرد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید پشت نوبت دریافت حق پرستاری و مددکاری در خانواده و دریافت وسایل بهداشتی هستند که برای تحت پوشش قرار گرفتن و بهره مندی از این خدمات به 4000 میلیارد تومان بودجه برای یک سال احتیاج است.

وی در ادامه نیز از وجود 419 هزار خانوار پشت نوبتی برای دریافت مستمری اطلاع داد و گفت: در راستای بهره مندی این افراد از مستمری، به 4900 میلیارد تومان بودجه برای یک سال احتیاج است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این سوال که سازمان بهزیستی برای تحت پوشش قرار گرفتن افراد پشت نوبتی در بودجه سال 1402 چه اقدامی انجام داده است، شرح داد: باتوجه به پیگیری های اجرا شده، در سال 1402، سازمان بهزیستی کشور نسبت به پیشنهاد بودجه با در نظر گرفتن افراد پشت نوبتی اقدام نموده و در صورت تامین اعتبار انتظار می رود 419 هزار خانوار تحت پوشش پرداخت مستمری قرار گیرند.

انجلاسی اضافه کرد: بعلاوه سازمان بهزیستی در نظر دارد 136 هزار نفر از افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از حق مددکاری و نگهداری در خانواده بهره مند شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2117

به "نیم میلیون خانوار در صف دریافت مستمری بهزیستی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیم میلیون خانوار در صف دریافت مستمری بهزیستی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید