دیدنی های طبیعی زیبای جزیره ونکوور

به گزارش آسمان فارس، جزیره ونکوور در استان بریتیش کلمبیای کانادا، با داشتن مناظر طبیعی زیبا و بکر، یکی از بهترین مقاصد گردشگری طبیعت‌گردی در کانادا محسوب می‌شود. در این مقاله به معرفی جاذبه‌های طبیعی دیدنی این جزیره می‌پردازیم.

دیدنی های طبیعی زیبای جزیره ونکوور

پارک ملی پاسیفیک ریم

این پارک بزرگ حاوی جنگل‌های بارانی انبوه، رودخانه‌ها، آبشارها و کوه‌های سر به فلک کشیده است. پیاده‌روی در طبیعت بکر پارک و تماشای زیبایی‌های آن لذت‌بخش است.

باغ موز ساحلی

این باغ حیرت‌انگیز در جنگل‌های مرطوب ونکوور قرار دارد و درختان عظیم و کهنسال موز ساحلی در آن وجود دارند که بعضی قدمتی بالغ بر 130 سال دارند.

غارهای جزیره ونکوور

غارهای طبیعی زیبایی در سراسر جزیره پراکنده هستند که می‌توان با قایق به آنها دسترسی پیدا کرد. غار نانایمو و غارهای کتدرال از جمله معروف‌ترین آنها هستند.

دره توفینو

این دره سرسبز و زیبا در مرکز جزیره ونکوور قرار دارد و دارای جنگل‌ها، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و قله‌های برفی است. پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در این دره بسیار لذت‌بخش است.

باتلرد جاردنز

باغ معروفی در شهر ویکتوریا که در آن انواع گیاهان متنوع از جمله درختان بامبوی غول‌پیکر وجود دارد. گلخانه‌های زیبایی نیز در این باغ قرار دارند.

آبشار شانون

آبشار زیبا و دیدنی شانون با ارتفاع 335 متر در جنوب جزیره ونکوور واقع شده و منظره‌ای خیره‌کننده دارد. شما می‌توانید با پیاده‌روی کوتاهی به این آبشار زیبا دسترسی پیدا کنید.

نتیجه‌گیری

جزیره ونکوور بهشتی از زیبایی‌های طبیعی است که طبیعت‌گردان را به سفری پرماجرا در قلب خود دعوت می‌کند. پارک‌های ملی، جنگل‌های انبوه، دره‌ها، غارها و آبشارهای این جزیره هر کدام به تنهایی ارزش یک سفر را دارند.

سوالات متداول

1- معروف‌ترین پارک ملی ونکوور کدام است؟ پاسیفیک ریم

2- بزرگ‌ترین آبشار ونکوور کدام است؟ آبشار شانون

3- مشهورترین باغ ونکوور چه نام دارد؟ باتلرد جاردنز

4- غارهای طبیعی ونکوور با چه وسیله‌ای قابل دسترسی است؟ قایق

5- معروف‌ترین دره ونکوور کدام است؟ دره توفینو

منبع مقاله: دیدنی های طبیعی جزیره ونکوور را از دست ندهید

انتشار: 17 شهریور 1402 بروزرسانی: 17 شهریور 1402 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1759

به "دیدنی های طبیعی زیبای جزیره ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های طبیعی زیبای جزیره ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید