مسافر بهشت امروز در آی فیلم

به گزارش آسمان فارس، تهران (پانا) - به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام، فیلم تلویزیونی مسافر بهشت امروز جایگزین سریال نقطه چین می شود.

مسافر بهشت امروز در آی فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، آی فیلم، فیلم تلویزیونی مسافر بهشت محصول سال 1391 به کارگردانی و نویسندگی فریدون جیرانی امروز ساعت 18 به جای سریال طنز نقطه چین پخش می شود.

مسافر بهشت روایتگر زندگی چند آدم است که در آخرین روز سال به طور اتفاقی با هم روبه رو می شوند؛ آدم هایی که سعی دارند مسائلشان را از هم مخفی کنند، اما بی آن که خودشان بخواهند مسائل آنها را به هم نزدیک تر می کند؛ ابتدا فرزانه مصداقی که پدر و همسرش را از دست داده به خاطر آزادی پسرش از زندان که با یک معتاد تصادف کرده در تلاش است پول دیه یا سند پیدا کند. فرزانه مستاجر دختری به نام شادی است که سرطان خون دارد و همسرش مدتی است که او را ترک کرده و همسر دیگری گرفته است. همسر شادی سعی دارد تا قبل از مرگ شادی او را راضی کند تا اسناد املاکش را به نام او بزند...

در این فیلم فاطمه گودرزی، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، اکبر معززی، زهیر یاری، افشین زی نوری، کریم امینی، علیرضا حق شناس، حسن کاخی و تینا پاکروان بازی می کنند.

فیلم مسافر بهشت امروز ساعت 18 روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. بازپخش آن نیز در ساعت های 02:00 و 10:00 روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1559

به "مسافر بهشت امروز در آی فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافر بهشت امروز در آی فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید