قورباغه، قسمت سیزدهم؛ قورباغه ات را بردار و فرار کن...!

به گزارش آسمان فارس، خبرنگارانـ قسمت سیزدهم سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه 25 اسفند ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قورباغه، قسمت سیزدهم؛ قورباغه ات را بردار و فرار کن...!

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: همه عاشق قدرتیم. چون قدرت به آدم اجازه پرواز می ده. چون از تو چیزی می سازه که نیستی. هرقدر زشت؛ اما دیگران بهت احترام می گذارن... بعد از کشته شدن سروش شرایط جدید مدت زیادی سکون و آرامش را به خود نمی بیند.

خبر می رسد که جنازه سروش پیدا شده است و پلیس به نوری مظنون است و خانه را زیر نظر دارد. نوری در چنین شرایطی مجبور به جابجایی است و این به سود و خواسته همه کسانی است که می خواهند به مواد دست پیدا نمایند؛ بنابراین از حالا به بعد نوری به همه مشکوک است. بیشتر از همه به رامین و لیلا. هر دو انگیزه کافی برای نابود کردن نوری را دارند و نوری بهتر از خودشان این را می داند. البته که نوری از رابطه لیلا و شمس آبادی بی خبر است، وگرنه مظنون اصلی اش او می شد.

نوری به هر صورت خانه را ترک می نماید. با یک خاور و دو ماشین سواری. خاور را خودش لو می دهد تا بتواند از ایست بازرسی بگذرد. خاور نیز سواری ها را به پلیس می سپارد. اما جست و جوی پلیس فایده ای ندارد. آن ها هیچ چیز غیرمجازی پیدا نمی نمایند. نوری با اعتماد به نفس و قدرت به راه ادامه می دهد و فقط لیلا و رامین هستند که تا مرز سکته پیش می فرایند. مسئولیت پیدا کردن کشتی ایرانی برای رفتن به روسیه به عهده رامین و مسئولیت پیدا کردن کشتی روسی به عهده لیلاست و هر دو نیز در پی دزدیدن مواد هستند، در پی دزدیدن چیزی که اصلاً نمی دانند کجاست.

رامین برای این کار دوباره با فرانک هم دست شده است و لیلا هم با آدم های شمس آبادی کار می نماید؛ اما همه از نوری عقب تر هستند. نوری با ماجرای ایست بازرسی می خواهد همین را نشان بدهد. این که قدرت دست اوست و او هنوز هم همه چیز را تحت کنترل دارد و به راحتی وا نمی دهد...

قسمت سیزدهم یک بار دیگر جذابیت و حساسیت داستان قورباغه را به رخ می کشد که فیلم نامه قورباغه یک اتفاق در میان سریال های ایرانی است و هیچ رقیبی به راحتی به گرد پایش نمی رسد. فیلم نامه ای پر کشش برای تماشگر و پر کنش برای کاراکترها. بی اعتمادی نوری به رامین و لیلا و آن ها به بکدیگر و به نوری و کشمکشی که در این میان برقرار است، به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده می گردد و بازیگر ها با بازی خوبشان به آن جان می دهند.

قورباغه در اوج و بدون افت از ابتدا تا به امروز ادامه داشته است و امید می رود که با همین روال پیش برود و به اتمام برسد. سریالی تحسین برانگیز از کارگردان و گروهی بی نظیر...

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1498

به "قورباغه، قسمت سیزدهم؛ قورباغه ات را بردار و فرار کن...!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قورباغه، قسمت سیزدهم؛ قورباغه ات را بردار و فرار کن...!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید