فعالیت شبانه روزی گشت های نسوان در شهر و پایانه مرزی مهران

به گزارش آسمان فارس، جانشین انتظامی استان ایلام از فعالیت شبانه روزی گشت های نسوان پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهر و پایانه مرزی مهران اطلاع داد.

فعالیت شبانه روزی گشت های نسوان در شهر و پایانه مرزی مهران

سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ، با اشاره به فعالیت های شبانه روزی گشت های پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهر و پایانه مرزی مهران، گفت: علاوه بر گشت های محسوس و نامحسوس پلیس مبارزه با مواد مخدر آقایان، گشت نسوان نیز در گیت های خروجی بانوان به صورت 24 ساعته فعالیت می نمایند.

سرهنگ عزیز زاده اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت دارو های اعتیاد آور، زائران از حمل این گونه دارو ها به کشور عراق خودداری نمایند.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین کشور عراق علاوه بر ممنوعیت حمل و استفاده از مواد مخدر مصرف بعضی دارو ها و قرص هایی همچون کدئین ها، متادون و ... ممنوع و همراه داشتن آن ها مجازات سنگین را به همراه دارد.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر در سه شیفت کاری و به صورت مجزا در قسمت آقایان و بانوان فعالیت می نماید، افزود:طی روز های اخیر چندین نفر در رابطه با حمل و نگهداری مواد مخدر در پایانه مرزی مهران دستگیر شده اند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 516

به "فعالیت شبانه روزی گشت های نسوان در شهر و پایانه مرزی مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت شبانه روزی گشت های نسوان در شهر و پایانه مرزی مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید