فرکی: ندیدم در فوتبال ایران یک نفر برای اشتباهاتش پاسخگو باشد یا استعفا کند، پیکان نه پول دارد نه زور و قدرت

به گزارش آسمان فارس، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تا به حال ندیده ام در فوتبال ایران یک نفر برای اشتباهاتش پاسخگو باشد یا از سمتش استعفا کند.

فرکی: ندیدم در فوتبال ایران یک نفر برای اشتباهاتش پاسخگو باشد یا استعفا کند، پیکان نه پول دارد نه زور و قدرت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: ایام شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت می گویم. در ادامه باید به فوتبال کشورمان برای صعود دو تیم استقلال و شهر خودرو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان تبریک بگویم.

وی ادامه داد: مقابل شاهین بوشهر در دور رفت در خانه حریف بازی کردیم و در انتهای بازی توانستیم مساوی کنیم. الان شرایط این تیم تغییر کرده است و مربی و بازیکنان جدید به خدمت گرفته اند. آنها شرایط سختی در انتهای جدول دارند و ما هم الان این شرایط را داریم. البته تا هفته 10 خوب بودیم، اما برنامه ریزی ها باعث شد تا کار برای ما سخت شود. در نقل وانتقالات تغییر زیادی نداشتیم، ولی الان با تمرکز به دنبال سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام کرد: برای ما این سه امتیاز خیلی مهم است. شاهین شهرداری هم در جایگاهی قرار گرفته است که کسب پیروزی برای آنها نیز بسیار اهمیت خواهد داشت. این نشان می دهد که دو تیم برای بازی فردا انگیزه های زیادی دارند. بازی فردا به هیچ وجه قابل پیش بینی نخواهد بود، اما ما امید داریم بتوانیم با تمام توان به میدان رفته و سه امتیاز این بازی را برای خود کنیم. البته اگر اتفاقاتی که ما نگران آن هستیم، فردا رخ ندهد.

فرکی در واکنش به اینکه منظور او از اتفاقات چه مسائلی است، گفت: اشاره ای نمی کنم، چراکه وقتی می خواهیم از خودمان دفاع کنیم، محکوم به جریمه می شویم. با این شرایط چطور انتظار داریم که جرأت از ما گرفته نشود؟ 30 سال است که به صورت منظم و با رعایت قوانین مربی هستم، اما جالب است که هیچ وقت یک بار هم تشویق نمی شویم. به همه چیز احترام می گذاریم، اما هیچ وقت این چیزها دیده نمی شود، ولی زمانی که یک بار مصاحبه می کنیم و به برخی مسائل اعتراض داریم، باید فوراً پاسخگو باشیم و جریمه شویم. آن هم در حالی که هیچ کس برای رخ دادن این مسائل و اتفاقات پاسخگو نیست. تا به حال ندیدم در این فوتبال یک نفر برای اشتباهاتش پاسخگو باشد یا از سمتش استعفا کند. این در حالی است که باید پاسخگو باشیم و با یک نامه و امضا به راحتی افراد را جریمه می کنند. برای همین ترجیح می دهم دیگر درباره اتفاقاتی که پیش می آید و تا به امروز پیش آمده صحبت نکنم.

وی در خصوص شرایط باشگاه پیکان و اینکه آیا به او اولتیماتومی داده شده است، شرح داد: تا به امروز هیچ اولتیماتومی از سوی هیچ کس به من داده نشده است. شرایط باشگاه ما طوری شده که تغییر و تحولات زیادی در ان به وجود آمده است. البته این تغییر و تحولات تا به امروز نتیجه نداده است. من تمام عمرم را در فوتبال بودم، با فوتبال زندگی کردم و با عشق کنار مردم زندگی کردم و البته درآمد هم داشته ام. البته هیچ وقت به دنبال این نیستم که در این فوتبال به دنبال اخبار اولتیماتوم باشم.

فرکی افزود: عاشق کارم بوده ام و در هر مجموعه ای حضور داشتم تلاش کرده ام پیروز باشم. در یک جا شرایط فراهم است و پیروزیت حاصل می شود اما در جای دیگر این شرایط وجود ندارد. به هر حال من تا به امروز از هیچ جایی اولتیماتوم نگرفته ام چه بسا اگر این اتفاق هم بیفتد اصلا برایم مهم نیست. تا زمانی که هستم صراط مستقیم خودم را ادامه می دهم و به دنبال پیروزیت خواهم بود.

وی با اشاره به جابجایی تیمش بیان کرد: برای تیم ما در نقل انتقالات هیچ اتفاقی رخ نداد و چه بسا شرایط مان نسبت به نیم فصل اول بدتر هم شد. ما در نیم فصل اول برای بازیکنان بزرگسال یک جای خالی داشتیم اما الان دو جای خالی داریم. این موضوع فرقی نمی کند چرا که اگر ما 10 جای خالی داشته باشیم نمی توانیم کاری کنیم. ما نه زور، نه پول و نه قدرت داریم و با این شرایط طبیعتا سایرین از ما قوی تر هستند. زمانی که پول نباشد باید جای خالی داشته باشیم. ما 2،3 نفر را از بازیکنان جوانانمان جایگزین کرده ایم و البته در آخرین لحظه جابجایی هم یک دروازه بان جذب کرده ایم که امیدوارم به ما کمک کند.

فرکی درباره اینکه برخلاف آرامشی که دارد در دو بازی گذشته نسبت به خیلی از مسائل اعتراض داشته گفت: خیلی چیزها مربوط به مجموعه خودمان است اما درخصوص بحث داوری می دانید که خیلی از اتفاقات برای من تا به امروز رخ داده اما من همیشه گذشته کرده و سعی داشته ام که به جامعه داوری احترام بگذارم و فقط وظیفه خودم را خوب انجام دهم. در دو بازی گذشته گفته شد که حق با ما بوده است. هفته گذشته مقابل نساجی پنالتی مقابل چشم داور چهارم علیه ما گرفته شد. زمانی که ما کیلومترها جهت را طی می کنیم تا در کنفرانس خبری حاضر شویم و احترام بگذاریم هیچ وقت دیده نمی شود. من همیشه خودم شخصا به عنوان مسئول اول تیم در نشست های خبری حاضر شده ام و نفر دومی را نفرستاده ام مگر اینکه محرومیت یا مسئله دیگری وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم ما در دو نوبت هر روز تمرین می کند و انتظار داریم با این زحماتی که مربیان و بازیکنان می کشند و هزینه ای که هر چند ناچیز است دیگر درگیر اشتباهات تاثیرگذار داوری نشویم. همه باید در بحث کاری خودشان دقت کنند. وقتی ما می شنویم که در کلاس های داوری اختلاف و درگیری بین جامعه داوری بوجود می آید و طبق آمار اشتباهات داوری بسیار بالاست چه کاری باید انجام دهیم؟

سرمربی پیکان افزود: هیچ وقت نگران آینده کاری ام نیستم ولی همه زحمات ما را یک داور می تواند با تصمیم اشتباهش از بین ببرد. در این حالت چه کسی باید پاسخگو باشد؟ یک فرد باید در این باره جواب دهد که ما هیچ وقت چنین چیزی را ندیده ایم.

فرکی درباره اینکه گفته می شود هدایت تیم ملی فوتبال به امیر قلعه نویی سپرده شده گفت: اگر چنین اتفاقی رخ داده به او تبریک می گویم. همانطور که قبلا گفتم اگر قرار باشد مربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد هم آقای دایی و هم آقای قلعه نویی افراد توانمندی هستند. حالا که گفته شده قلعه نویی سرمربی تیم ملی شده برای او آرزوی پیروزیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 802

به "فرکی: ندیدم در فوتبال ایران یک نفر برای اشتباهاتش پاسخگو باشد یا استعفا کند، پیکان نه پول دارد نه زور و قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: ندیدم در فوتبال ایران یک نفر برای اشتباهاتش پاسخگو باشد یا استعفا کند، پیکان نه پول دارد نه زور و قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید