عیادت قهرمانان نامدار کشتی و کاراته از جانبازان قطع نخاعی

به گزارش آسمان فارس، جمعی از قهرمانان عنوان دار ورزش ایران با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله با جانبازان قطع نخاعی ملاقات کردند.

عیادت قهرمانان نامدار کشتی و کاراته از جانبازان قطع نخاعی

به گزارش خبرنگاران، هم زمان با روز ارتش جمعی از قهرمانان ورزش ایران ضمن حضور در آسایشگاه ثارالله با جمعی از جانبازان و همچنین مدیران این آسایشگاه ملاقات و مصاحبه کردند.

در این ملاقات صمیمانه، رسول خادم قهرمان کشتی دنیا و المپیک، احسان لشگری دارنده 2 مدال برنز دنیا و المپیک، حسن رحیمی قهرمان دنیا و عنوان دار المپیک، هادی حبیبی عنوان دار کشتی آسیا و سجاد گنج زاده قهرمان کاراته دنیا به همراه پرویز پرستویی هنرمند خوش نام تئاتر، سینما و تلویزیون در قالب موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) از رشادت ها و جان فشانی های سرافرازان هشت سال دفاع مقدس قدردانی کردند و آن ها را قهرمانان واقعی دانستند.

این جانبازان نیز با اشاره به اینکه ورزشکارانی چون شما که روزگاری با حضور در میدان مسابقه و افتخارآفرینی دل مردم را شاد کردید و امروز نیز با دستگیری از محرومان و مستضعفان موجب خرسندی آن ها می شوید صندلی بسیار ویژه ای نزد خداوند خواهید داشت، از حضور قهرمانان ورزشی در آسایشگاه ثارالله تشکر کردند.

مرکز توان بخشی ثارالله از سال 1360 تأسیس شده و محل بستری جانبازان قطع نخاع از ناحیه گردن و کمر هشت سال دفاع مقدس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1631

به "عیادت قهرمانان نامدار کشتی و کاراته از جانبازان قطع نخاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیادت قهرمانان نامدار کشتی و کاراته از جانبازان قطع نخاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید