طعنه و تذکر توخل به یک خبرنگار پس از توقف پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ

به گزارش آسمان فارس، سرمربی پاری سن ژرمن پس از تساوی این تیم مقابل استراسبورگ با یک خبرنگار فرانسوی مشاجره ای کوتاه داشت و به او تذکر داد.

طعنه و تذکر توخل به یک خبرنگار پس از توقف پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته (یکشنبه) در دیداری خانگی از هفته سی و یکم لوشامپیونه مقابل میهمانش استراسبورگ با تساوی 2 بر 2 متوقف شد و فرصت کسب قهرمانی زودهنگام را از دست داد و حالا باید یک هفته دیگر منتظر بماند.

بعد از این بازی توماس توخل، سرمربی PSG با یک خبرنگار درگیری لفظی کوتاهی داشت. این خبرنگار که نامش لوران پاگانلی است، بعد از بازی در حالی که پیراهن تیم استراسبورگ را به تن داشت با دروازه بان این تیم مصاحبه ای انجام داد که این حرکت او به مذاق سرمربی آلمان تیم میزبان خوش نیامد.

توخل پس از بازی خطاب به پاگانلی گفت: شما خبرنگار هستید اما پیراهن تیم حریف را به تن می کنید؟ انکار می کنید اما من خودم شما را با آن پیراهن دیدم. دفعه بعد این حرکت تکرار نخواهد شد.

پاری سن ژرمن صدرنشین با این تساوی فاصله خود با تیم دوم جدول لیل را به 20 امتیاز افزایش داد در حالی که یک بازی هم کمتر دارد. به این ترتیب قهرمانی مردان توخل به بازی بعدی شان مقابل لیل در بازی شنبه هفته آینده موکول شد. با این حال آنها شب گذشته می توانستند جشن قهرمانی را در حضور طرفداران خودشان برگزار نمایند که این فرصت از دست رفت.

توخل با وجود آنکه هیچ خطر جدی شانس قهرمانی اش را تهدید نمی کند، بابت فرصت از دست رفته افسوس خورد و آن را تقصیر خودش دانست تا بازیکنانش. این در حالی بود که در نیمه دوم بازی چوپو موتینگ، یک موقعیت صد درصد گلزنی را از دست داد. در واقع او با ممانعت از عبور توپی که داشت از خط دروازه حریف رد می شد، در نقش دفاع آخر حریف ظاهر شد و تیمش را از رسیدن به یک گل حتمی محروم کرد.

توخل اضافه نمود: در نیمه اول، کنترل ضدحملات حریف سخت بود. ما با وجود دو مهاجم پیروز نبودیم و به همین دلیل سیستم بازی مان را تغییر دادیم و چوپو موتینگ در خط حمله تنها بود. استراسبورگ موقعیت هایی داشت. بسیاری از بازیکنان ما در این بازی نبودند. آنها خسته بودند و ما نتوانستیم گل سوم را بزنیم. فرصت خوبی برای مسجل کردن قهرمانی مان بود اما پیروز به انجام این کار نشدیم و این مسئولیت من است. بازیکنان بسیار سخت هستند، هم از نظر فیزیکی هم از نظر ذهنی و ما چندین بازیکن خود را نداشتیم. گزینه ابتدایی این بود که بازی را کنترل کنیم نه اینکه به هرقیمی حمله کنیم. من این تصمیم را گرفتم و مسئولیتش با من است.

قهرمانی این فصل پاریسی ها، ششمین قهرمانی آنها در 7 فصل اخیر لیگ دسته اول فرانسه خواهد بود، هرچند آنها سال جاری یک بار دیگر در صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند و در مرحله یک هشتم نهایی به دست منچستریونایتد حذف شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 228

به "طعنه و تذکر توخل به یک خبرنگار پس از توقف پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه و تذکر توخل به یک خبرنگار پس از توقف پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید