شیشه گوشی پرطرفدار خودبه خود می شکند! ، عکس

به گزارش آسمان فارس، زومیت نوشت: ظاهراً شیشه نوار دوربین پشتی گوشی های سری پیکسل 7 به طور تصادفی می شکند.

شیشه گوشی پرطرفدار خودبه خود می شکند! ، عکس

یکی از کاربران توییتر به نام CSThorwaway عکسی به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد شیشه دوربین عقب پیکسل 7 او آسیب دیده است. او در پست توییتری خود شرح داد: فقط یک ماه است که از این دستگاه استفاده می کنم و قاب نیز روی دستگاه قرار گرفته است. گوگل می گوید مشکل ازطرف من بوده است اما این شرکت واقعاً روی کنترل کیفی محصولات خود کار نمی نماید. واضح است که شکستگی شیشه دوربین پشتی پیکسل 7 نقص فراوری است و می دانم تنها کسی نیستم که با این مشکل روبرو شده است.

بیشتر بخوانید:

  • هارپ امروز به آسمان شلیک می نماید/ عکس

کاربر دیگری در ردیت نوشت: گوشی خود را از جیب بیرون آوردم و شیشه دوربین پشتی آن شکست. این درحالی است که دستگاه در جیب من قرار داشت و شاید به گوشه ای تیز برخورد نموده ام. آیا کس دیگری با این مشکل روبرو شده است؟ فروشگاه های تعمیرات نیز قطعات تعویضی این دستگاه را دراختیار ندارند و ازطرفی نمی خواهم آن را برای گوگل ارسال کنم زیرا تنها گوشی من است.-

یکی از کاربران ردیت درپاسخ به این کاربر اظهار داشت فروشگاه uBreakiFix به او گفته است تعویض پنل پشتی 200 دلار هزینه دارد. البته او عکس دستگاه خود را برای گوگل ارسال کرد و شرکت مذکور پیشنهاد یک واحد جایگزین را داده است.

یکی دیگر از کاربران پیکسل 7 در ردیت از شکسته شدن نوار شیشه دوربین پشتی گوشی خود شکایت کرد. این فرد شرح می دهد: امروز قصد داشتم برای روز شکرگذاری به خانه پدر و مادرم بروم. گوشی را از جیب بیرون آوردم تا کارت پروزام را اسکن کنم و دیدم شیشه دوربین ترک خورده است. من از قاب محافظ روی گوشی خود استفاده می کنم و یک بار هم آن را زمین نگذاشته ام.-

یکی دیگر از کاربران سری پیکسل 7 به در ردیت اظهار داشت با مشکل شکستگی شیشه دوربین پشتی روبرو شده است. داستان او نیز آشنا به نظر می رسد. وی می گوید: امروز پیکسل 7 خود را از جیب بیرون آوردن و دیدم شیشه دوربین پشتی آن شکسته شده است. این درحالی است که گوشی من حتی یک بار از دستم زمین نیفتاده است و از کیس محافظ استفاده می کنم.

بسیاری از کاربرانی که پیکسل 7 آن ها با مشکل شکستگی شیشه دوربین پشتی روبرو شده است با گوگل تماس گرفته اند اما ظاهراً دوره پشتیبانی از خدمات تعویض برای بعضی از آن ها به خاتمه رسیده است. بدین ترتیب باید دید آیا غول جستجوی اینترنت این افراد را تحت پوشش قرار خواهد داد یا خیر.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 2115

به "شیشه گوشی پرطرفدار خودبه خود می شکند! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیشه گوشی پرطرفدار خودبه خود می شکند! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید