شش دانشجوى دانشگاه شهید چمران اهواز در مسابقه ره نشان رتبه هاى برتر کسب کردند خبرنگاران

به گزارش آسمان فارس، شش دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در مسابقه ملی ره نشان پیروز به کسب رتبه هاى برتر اول تا سوم شدند.

شش دانشجوى دانشگاه شهید چمران اهواز در مسابقه ره نشان رتبه هاى برتر کسب کردند خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، مسابقه ملی ره نشان به عنوان نخستین رویداد مسئله محور بنیاد ملی نخبگان برگزار گردید و شش دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در مقاطع مختلف تحصیلی به عنوان نفرات اول تا سوم این مسابقه برگزیده شدند.

دانشجویان برگزیده این رویداد، از سوی انجمن علمی دانشجویی مکانیک وابسته به مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در این مسابقه ملی شرکت نموده بودند و در انتها دو مقام اول، دو مقام دوم و دو مقام سوم برای این دانشگاه به ارمغان آوردند.

کیاوش شیخی، دانشجوی دکتری دامپزشکی با پروژه تحلیل داده های ژنتیکی برای دامداری هوشمند و محمدرضا صالح زاده، دانشجوی مهندسی شیمی با پروژه فراوری شوینده با قابلیت از بین بردن لکه های خون و ادرار حائز مقام اول در این رویداد ملی شدند.

همچنین فاطمه فروزان مهر، دانشجوی مهندسی برق با پروژه دوربین های پلاک خوان و محمدحسین نبگان، دانشجوی مهندسی مکانیک با پروژه شبیه سازی کامپیوتری فرآیند تخلیه مکانیزه راکتور ها و مخازن رتبه دوم مسابقه ره نشان را کسب کردند. محمدحسن نبگان، دانشجوی مهندسی برق با پروژه سیستم مدیریت باتری و روش های کنترل دما در پک باتری خودرو های الکتریکی و دانیال کرد، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی با پروژه فراوری بتاگلوکان از مخمر ساکارومایسس سرویزیه نیز مقام سوم این رویداد را از آن خود کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1576

به "شش دانشجوى دانشگاه شهید چمران اهواز در مسابقه ره نشان رتبه هاى برتر کسب کردند خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "شش دانشجوى دانشگاه شهید چمران اهواز در مسابقه ره نشان رتبه هاى برتر کسب کردند خبرنگاران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش دانشجوى دانشگاه شهید چمران اهواز در مسابقه ره نشان رتبه هاى برتر کسب کردند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید