آغاز بدی داشتیم و تمرکز نداشتیم، نمی دانم چرا باید 3 بازی خارج از خانه باشیم؟

به گزارش آسمان فارس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم الدحیل فقط سه موقعیت داشت که توانست دو گل به ثمر برساند.

آغاز بدی داشتیم و تمرکز نداشتیم، نمی دانم چرا باید 3 بازی خارج از خانه باشیم؟

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از ملاقات برابر الدحیل قطر از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان 2020 آسیا در جمع اصحاب رسانه گفت: انتظار بازی سخت را داشتیم و اشتباهات زیادی داشتیم و آنها ما را بابت این اشتباهات تنبیه کردند. خیلی کوشش کردیم به گل برسیم و موقعیتهایی هم داشتیم اما تیم حریف بازی را بسته بود و گلر آنها عملکرد خوبی داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه، آیا تیمتان آماده نبود؟ اضافه کرد: تیم الدحیل فقط سه موقعیت داشت که توانست دو گل به ثمر برساند. ما همه مهره های هجومی تیم را وارد زمین کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم چون حریف بسیار بسته بازی می کرد. باید بگویم آغاز بدی داشتیم و تمرکز نداشتیم باعث شد برای ما مشکل پیش بیاید.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که گفت؛ گل اول الدحیل اشتباه بود؟ توضیح داد: فکر می کنم که می شد تصمیم بهتری گرفت. معمولا درباره داوری حرف نمی زنم. داور چند تصمیم اشتباه داشت ولی مشکل اصلی ما این بود که در ابتدای بازی تمرکز نداشتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد سه بازی متوالی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اعلام کرد: نمی دانم چرا این تصمیم گرفته شده است! نمی دانم چرا قرار است سه بازی پشت سر هم خارج از خانه بازی کنیم. این شرایط، روی تیم ما فشار ایجاد می نماید.

وی ادامه داد: باید تمرکز بیشتری روی عملکردمان داشته باشیم ولی این برنامه ای است که چیده شده و باید نهایت کوششمان را به کار ببندیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 764

به "آغاز بدی داشتیم و تمرکز نداشتیم، نمی دانم چرا باید 3 بازی خارج از خانه باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز بدی داشتیم و تمرکز نداشتیم، نمی دانم چرا باید 3 بازی خارج از خانه باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید