رضوانی موتور تانک X را رونمایی کرد

به گزارش آسمان فارس، با طعم جیپ و تزریق 1000 اسب بخار به یک بدنه کاملا نامتعارف و خشن، تانک ایکس جایی درست روبه روی لامبورگینی اوروس و رولزرویس کالینان ایستاده است. این خودرو که از نظر بها در حد فاصل کالینان و اوروس جا خوش نموده، با مشخصات فنی محصولات آمریکایی از خانواده فیات کرایسلر روانه بازار خواهد شد. طبق آنچه فریس رضوانی مالک شرکت به رسانه ها اعلام نموده، گران ترین نسخه این اثر هنری -صنعتی به یک پیشرانه سوپرشارژ 6.2 لیتری هشت سیلندر که مشابه آن در دوج دیمون هم نصب شده، مجهز است.

رضوانی موتور تانک X را رونمایی کرد

این نیروگاه عظیم در این خودرو قادر به فراوری بیشینه قدرت 1000 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1180 نیوتن متر است. اعدادی که ادعای رضوانی در مورد اینکه تانک، قدرتمندترین اس یووی فراوریی حال حاضر دنیا است، اثبات می نماید. رضوانی تانک X که در سه نسخه مختلف به فروش می رسد، روی پلتفرم مستحکم جیپ رانگلر JL سوار شده و تکنولوژی های روز دنیا را با خود دارد. پولی که باید بابت نسخه استاندارد و 2020 تانک بپردازید، 155 هزار دلار است در حالی که دو نسخه میلیتاری ادیشن و تانک X به ترتیب بهایی معادل 295 و 349 هزار دلار دارند. استایل ظاهری تانک 2020 نسبت به نسخه قبلی چندین تغییر مهم را به خود دیده که مهم ترین آنها تغییر استایل درهای عقب از حالت عقب-لولا به جلو-لولا با دستگیره های مخصوص است.

نمای داخل کابین تانک ایکس رضوانی

رضوانی برای تانک جدید آپشن های مختلفی را درنظر گرفته که با پرداخت مبلغ بیشتر روی این خودرو قابل نصب هستند. بعضی از این آپشن ها سیستم دید در شب حرارتی با مبلغ 6500 دلار، پله های اتوماتیک جانبی به ارزش2500 دلار و سیستم نورپردازی داخلی با قیمت 2500 دلار هستند. همچنین در ازای دریافت مبلغ 12500 دلار، رضوانی سیستم تعلیق مسابقه ای FOX را روی تانک نصب می نماید. برای دارا بودن کابینی تمام چرمی و جایگاه هایی گرمکن و سردکن دار نیز باید مبلغ 5500 دلار را اضافه پرداخت کرد. اگر هم کسی تمایل داشته باشد برچسب قیمت این هیولا را به مرز 400 هزار دلار برساند، می تواند در ازای پرداخت مبلغ 12500 دلار، سیستم صوتی قدرتمند Focal را روی این خودرو نصب کند. با پرداخت مبلغ 850 دلار، امکان نصب دوربین های دید جانبی و مبلغ 7500 دلار باک زاپاس برای این تانک رضوانی وجود دارد. برای لوکس تر جلوه کردن فضای داخلی کابین، سقف نورپردازی شده ای مشابه آنچه در رولزرویس هم دیده شده، برای تانک نصب می گردد.

رضوانی نسخه استاندارد تانک 2020 را به یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژ با بیشینه قدرت 285 اسب بخار مجهز نموده است. همچنین یک پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی با بیشینه قدرت فراوریی 285 اسب بخار نیز برای تانک در دسترس است. با پرداخت مبلغ بیشتر رضوانی یک پیشرانه 6.4 لیتری هشت سیلندر با بیشینه قدرت 500 اسب بخار را روی تانک خود نصب می نماید. برای علاقه مندان به نیروگاه دیزلی هم، یک پیشرانه سه لیتری شش سیلندر توربودیزل با بیشینه قدرت فراوریی 285 اسب بخار برای تانک قابل سفارش است اما خریداران نسخه میلیتاری ادیشن تانک قادرند علاوه بر سفارش پیشرانه های هشت سیلندر 285 و 500 اسبی دیزل، خودرو خود را به پیشرانه 1000 اسب بخاری دوج دیمون قابل سفارش است. بد نیست بدانید روی سقف این اس یووی خشن، یک پوشش محافظ برای مقاومت در برابر پالس های الکترومغناطیسی نصب شده، بنابراین با این خودروی 350 هزار دلاری به راحتی می توان در یک جنگ هسته ای هم شرکت کرد!

منبع: دیوار
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 357

به "رضوانی موتور تانک X را رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوانی موتور تانک X را رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید