دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، باید سیاست های کلان صندوق ها را پیگیری کند

به گزارش آسمان فارس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه تأکید کرد: سیاست گذاری حوزۀ رفاه در دبیرخانه شورای عالی رفاه پیگیری می شود و دبیرخانۀ هیئت امنا در زمینۀ سیاست گذاری کلان اقتصادی صندوق ها تمرکز بیشتری خواهد داشت.

دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، باید سیاست های کلان صندوق ها را پیگیری کند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر حجت الله عبدالملکی با تأکید بر هم افزایی در دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه گفت: در صندوق ها باید نظام جامع تأمین اجتماعی مستقر باشد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه مسئولیت هماهنگی پروژه های مشترک را برعهده دارد، شرح داد: هر زمان، سخن از سرمایه گذاری و مشارکت واحد های اقتصادی مطرح می شود، قید سودآوری برای ما مفروض است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمامی شرکت ها، فعالیت هایی در قالب مسئولیت های اجتماعی دارند و درصدی از سود و درآمد خود را به آن اختصاص می دهند، تأکید کرد: در صورت هم افزایی، می توانیم اثر گذاری قابل ملاحظه ای در این زمینه داشته باشیم و کار های فرهنگی بزرگی را در سطح ملی انجام دهیم.

عبدالملکی با بیان اینکه دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد حاکمیتی است افزود: دبیرخانه می تواند از ظرفیت های فرا سازمانی خود استفاده کند.

او با تأکید بر پرهیز از اسراف در هزینه ها، بر ایجاد ساختار مناسب دبیرخانه هیئت امنای تأمین اجتماعی تأکید و شرح داد: آنچه نیاز داریم، نظارت قوی و هم افزایی مؤثر است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: اگر هیئت امنا به صورت جدی تقویت شود، همه ذی نفعان از آن منتفع خواهند شد.

در این نشست محسن طالع زاری به عنوان مشاور و رئیس دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه منصوب و از تلاش های اسماعیل گرجی پور مشاور و رئیس دبیرخانه پیشین این دبیرخانه قدرانی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1835

به "دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، باید سیاست های کلان صندوق ها را پیگیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، باید سیاست های کلان صندوق ها را پیگیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید