خبرنگاران 2 روستای دامغان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

به گزارش آسمان فارس، سمنان-خبرنگاران- مدیر مخابرات منطقه استان سمنان گفت: روستاهای صح و علیان در شهرستان دامغان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

خبرنگاران 2 روستای دامغان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مجید دارایی روز چهارشنبه به رسانه ها گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات دهی ارتباطی روستاها، 2 روستای دامغان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 150 میلیون ریال از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

وی اظهارداشت: در راستای خدمات دهی مطلوب مخابراتی به روستائیان، با نصب 2 دستگاه کافو نوری Pots در روستاهای صح و علیان شهرستان دامغان، کیفیت و پایداری ارتباط تلفن ثابت و دیتا در این روستاها بهبود یافت.

دارایی گفت: با افتتاح این طرح ها، اهالی این 2 روستا می توانند از خدمات تلفن ثابت و همچنین اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایداری مطلوب استفاده کنند.

وی ادامه داد: روستاهای صح و علیان شهرستان دامغان به ترتیب دارای 180 و 220 نفر جمعیت هستند.

مدیر مخابرات منطقه استان سمنان گفت: 64 درصد اینترنت ثابت شهروندان مربوط به شرکت مخابرات استان سمنان است و تنها 36 درصد متقاضیان اینترنت از سایر اوپراتورها اینترنت خریداری کردند.

به گزارش خبرنگاران، 99 درصد جمعیت روستایی استان سمنان معادل 294 روستای بالای 20 خانوار از تلفن ثابت برخوردار است و سمنان در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه روستایی در رتبه اول کشور واقع شده است که گواه رویکرد توسعه متوازن در استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1353

به "خبرنگاران 2 روستای دامغان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 روستای دامغان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید