خبرنگاران چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند کرمان توزیع می گردد

به گزارش آسمان فارس، کرمان - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از شروع توزیع چهار هزار بسته غذایی بین خانوارهای نیازمند استان با حضور استاندار به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم اطلاع داد.

خبرنگاران چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند کرمان توزیع می گردد

به گزارش خبرنگاران، رضا فلاح روز آدینه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر امروز استاندار کرمان به شهرستان بم اضافه نمود: جمعیت هلال احمر این استان همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم این طرح را شروع کرد.

وی گفت: برنامه توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان در راستای طرح دست یار به وسیله جمعیت هلال احمر در سراسر استان اجرا می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اضافه نمود: ارزش ریالی اقلام توزیع شده 2 میلیارد تومان و به وسیله منابع استانی و ملی جمعیت هلال احمر تامین شده است.

وی اسم کرد: استاندار کرمان در حاشیه اجرای این برنامه از مرکز جامع توانبخشی و نمایشگاه عکس زلزله بم در محل جمیعت هلال احمر شهرستان بم هم بازدید کرد.

علی زینی وند استاندار کرمان هم با اشاره به نقش هلال احمر در مدیریت بحران، راه اندازی موزه هلال احمر را گامی در راستای مستند سازی و انتقال تجربیات ارزیابی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1698

به "خبرنگاران چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند کرمان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند کرمان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید