خبرنگاران ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان های کردستان تکمیل شد

به گزارش آسمان فارس، سنندج - خبرنگاران - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان های استان به دلیل طغیان ویروس و افزایش بستری شدگان تکمیل شده است.

خبرنگاران ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان های کردستان تکمیل شد

به گزارش خبرنگاران، صدیق جدیدالاسلام شامگاه پنجشنبه در گفت و گوی خبری گفت: کرونا روی فرش قرمزی که مردم برای پذیرایی و استقبال از آن گسترده اند موجی از مرگ و میرها را به همراه دارد و رخت عزا بر قامت کردستان پوشانده می گردد.

وی با اشاره به افزایش بی رویه موارد ابتلا به ویروس کرونا در کردستان اضافه کرد: با استمرار این فرایند در روزهای آینده سایه مرگ این استان را فرا می گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه هم اکنون شرایط استان از لحاظ شیوع کرونا بحرانی است، ادامه داد: بیشتر بخش های درمانی استان زیر بار کرونا است و روزهای سختی در پیش است و اگر مردم رعایت نکنند شرایط رو به سیاهی خواهد رفت.

وی یادآور شد: شرایطی که امروز با آن روبرو شده ایم نتیجه تجمعات 2 هفته گذشته در پارک ها، میهمانی ها، مسافرت و دورهمی ها است و اگر مردم در این زمینه تغییر رفتار ندهند نه تنها این موج با قدرت زیاد ادامه دارد بلکه موج های بعدی را هم شاهد خواهیم بود.

24 ساعت منتهی به ظهر روز چهارشنبه 25 فروردین، 538 بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و سه بیمار دیگر جان باختند.

در حال حاضر 577 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که سنندج با 300 نفر بیشترین تعداد را دارد و 67 بیمار بدحال در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

از اسفند 1398 تا به امروز یک هزار و 161 بیمار بر اثر کرونا در کردستان جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1590

به "خبرنگاران ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان های کردستان تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان های کردستان تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید