خبرنگاران شهرداری تبریز 10 قرارگاه عملیاتی کرونا ایجاد کرد

به گزارش آسمان فارس، تبریز- خبرنگاران - قائم مقام شهردار تبریز از ابلاغ تشکیل 10 قرارگاه عملیاتی در مناطق 10 گانه شهرداری بر اساس مصوبه مقابله با کرونای شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران شهرداری تبریز 10 قرارگاه عملیاتی کرونا ایجاد کرد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

رسول موسایی روز دوشنبه در جمع شهرداران مناطق 10گانه و مدیران شهرداری تبریز بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونای شهرستان تبریز و در راستای یاری به سیستم بهداشت و درمان برای تسریع در ریشه کنی بیماری کرونا، این قرارگاه ها فعالیت خود را از امروز شروع کردند.

وی افزود: اولین جلسه هر قرارگاه امروز با مدیریت شهردار منطقه و با حضور نمایندگان ستاد مقابله با کرونا از جمله دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سپاه و سایر دستگاه ها برگزار می گردد.

قائم مقام شهردار تبریز عمده ترین محور فعالیت قرارگاه های عملیاتی 10گانه را یاری به اجرایی شدن منع تجمعات، اعمال دقیق محدودیت ها از جمله ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه های دو، سه و چهار بیان کرد و افزود: علاوه بر این در هر منطقه با توجه به اماکن عمومی موجود در حوزه خود و نسبت به موارد ابلاغی، درمورد نحوه فعالیت آن اماکن نیز تصمیم گیری می گردد.

وی بیان کرد: در این راستا و بر اساس مصوبه ستاد کرونا، از فردا و پس از ساعت 18 محدودیت هایی در خصوص اصناف و نیز در اماکن عمومی از جمله در پارک ائل گلی و تفرجگاه عون ابن علی اعمال و به ویژه از تجمع و اطراق ممانعت خواهد شد.

موسایی با بیان اینکه قرارگاه های عملیاتی در دو حوزه ارشادی و اعمال محدودیت فعالیت خواهد نمود، گفت: در حوزه ارشادی گروه های صوتی شهرداری از فردا به شکلی ویژه فعالیت های خود را شروع می نماید و فضاسازی شهری نیز به پیغام هایی تاثیرگذار در حوزه کرونا اختصاص می یابد.

موسایی همچنین از بسته شدن مسیرهای منتهی به وادی رحمت تبریز اطلاع داد و افزود: از این پس تنها تعداد محدودی از بستگان متوفیان، حتی متوفیان عادی، قادر به گذر از ورودی های تحت کنترل در وادی رحمت خواهند بود.

قائم مقام شهردار تبریز همچنین بر ضرورت حفظ سلامت کارکنان و مراجعان شهرداری تبریز تاکید نمود و گفت: ساعات کار و فعالیت شهرداری تبریز با اتخاذ تمهیداتی تا ساعت 16 افزایش می یابد اما همچنان تاکید بر عدم مراجعه حضوری مراجعان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 1309

به "خبرنگاران شهرداری تبریز 10 قرارگاه عملیاتی کرونا ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری تبریز 10 قرارگاه عملیاتی کرونا ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید