جزیره جیمز باند (James Bond Island) پوکت تایلند

به گزارش آسمان فارس، اگر از طرفداران فیلم های جمیز باند باشید با دیدن فیلم "مردی با تفنگ طلایی" این جزیره را دیده اید که در واقع به واسطه این فیلم هم محبوب شده است.

جزیره جیمز باند (James Bond Island) پوکت تایلند

اگر در تور پوکت مسیرتان به این جزیره خود بدانید: جزیره جیمز باند یکی از جزایر معروف و شناخته شده خلیج فانگ نا محسوب می‌شود. اولین مرتبه پس از انتشار فیلم سینمایی مردی با تفنگ طلایی از مجموعه سری فیلم‌های جیمز باند، این جزیره به نقشه مناطق گردشگری بین‌المللی راه یافت. از ویژگی‌های بارز این خلیج شناخته شده، شمار صخره‌های آهکی و پرشیب آن است که به صورت عمودی از دل آب‌های زمردین رنگ دریا بیرون زده است.

جزیره جیمز باند دارای صخره‌های عجیب و غریبی است که طرح کلی جزیره را تشکیل می‌دهند و عجیب است که چرا با این حالت نااستوار خود، فرو نمی‌ریزند. نام دیگر آن جزیره کوه تاپو (Koh Tapu: که در زبان تایلندی، جزیره ناخنی شکل معنی می‌دهد) می باشد و در کنار جزیره شناخته شده کوه پینگ قان (Koh Ping Ghan) (که گاهی اوقات Ping Gan و یا Ping Gun نیز تلفظ می‌شود) قرار دارد. تمام مناطق اطراف این جزیره نیز از مناظر تماشایی و جذابی برخوردار است، اما در طول فصل اوج گردشگری، جمعیت بسیاری از گردشگران به سمت این مناطق سرازیر می‌شوند.

انتشار: 24 دی 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: asemanfars.ir شناسه مطلب: 19

به "جزیره جیمز باند (James Bond Island) پوکت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره جیمز باند (James Bond Island) پوکت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید